Sıcacık Hikayeler 04



Sıcacık Hikayeler 04
+ VIDEO : Strip sexy d'une Brune
Gerçekci Bir HayalÜrünüdür.Ben Mert.22 yaşındayım.Geçen gün Bir Arkadaşım Tuba İle Sınıfta Oturuyorduk.Okulun Son Haftası Sebebi İle Kimse Yoktu Sınfta.Tuba Güzel Olmasada Çok Sexi Bacaklı Güzel Gögüslü Bi Kızdı.Eteği Oldukça Kısayda İçinde Leopar Desenli Sütyen Olduğunu Farkettim.2 Ders Geçmişti.Tubaya Yanaşıp Hal Hatır Sordum.Sonra Küpene Bakayım Diyerek Yanağını Öptüm.Gülümsedi.Sonra Elimle Saçını Okşadım.Bakişları Sertleşti.Tuba Elimi Tutup Çekti Ve Yan Sıraya Geçti.Yana Bakş Attım Bacakları Yandan Çok Daha Seksiydi.Son Bir Cesaretle Yanına Gittim Tekrar.”Tuba” Dedim.”Efendim” Dedi.O An Aniden Elim Bacaklarına Gitti.30-40 Saniye Elledikten Sonra Elimi Tuttu Ve Dudağıma Yapıştı.Bu Arada Elimle Amını Ve Göğüslerini Okşadım.”Imm” Diye Bir Ses Geldi Ve Bir anda Tuba’yı Duvara İterek Gömleğinin 3 Düğmesini Açtım.Hala Dudaktan Öpüşüyorduk Bir Hamle İle Dudağımı Çektim Ve Sütyenin Üzerindn Göğüslerini Öptm.O Sırada Koridordan Gelen Sesleri Duyunca Çekildik Köşelere.O Geldi Ve Çıkma Teklif Etti.Bende Beğenmesemde Kabul Ettim.Okul Çıkişı Limonata İçtik Eve Bıraktım O da İçeri Gelmemi Söyledi Evde 18 Yaşındaki Kız Kardeşi Vardı Uyuyordu.Tubanın Odasına Gittk.Bir Bardak Fanta İçtikten Sonra Tubaya Yanaştım Bacaklarını Okşadım.Eteğin Altına Elimi Soktum O Sırada Tuba Yanımdan Kalktı Ve Kapıyı Kilitledi.Kravatını Çıkardı,Gômleğini Ve Atletide Çıkardı Sadece Sutyen Vardı.Kucağıma Oturdu Biraz Öpùştükten Sonra Eteğini Ve Çorabı Çıkartti.Bende Soyundum Penisimle Oynadı Ve Dilini Sürttü.Yalayabilir Misin? Dedim. Hı hı Dedi.Super Yalıyordu.Sonra Amını Elledim Dilimi Biraz Sürttüm Tuba Bakire Olduğunu Ama İstersem Bozabileceğimi Söyledi.Söyle Bir Baktım O An Tuba Beni Üzerine Çekti Ve Bozulacaksa Sen Boz Dedi.Tam O Sırada Sokmuştum Ve Bıraz Zorladım.Tuba Zevk Almıştı Belliydi.Fısılti İle Ahh Oo Falan Söyleniyordu.Bi Anda Odanın Banyoya Acılan Kapısından Uyanan Kardeşi Geldi.Hemen Çıkarttım Tuba Baktı Eyvah! Dedi.Kızın Adı İrem.Bende Utandım Ama Hiç Ummadığım Bi Şekilde Kız Koştu Önüme Cöktü Ve Yalamaya Başladı.Tuba da Şaskındı.18 Yaşında Kız Ne Yapcm Derken Kız Soyundu Bende Varm Dedi.Amını Elledi Ve Sokmamı İstedi.Küçüksn Daha Dedım Değmez Bekaretine Dedım.Su Cevabı Verdi Bakire Değilm. Saşırdk Ama Ne Diyelim Soktum Gôtùne Boşalacktım Bi Anda İremın Gôtü Kan İçinde Kaldı.Kosarak Banyoya gtti.Ben Tubanın Ağzına Bosaldım.Sonra Amına Soktm Amı Kanıyordu.O da Döndü Ve Bı Hamle İle Götüne Soktum Ve Bosaldm.Tuba Bnyoya Gitti.Sıkm Hala Inmemıstı Ireme Soktm Tekrar Amı Ck Gùzeldı.Bi Kez Daha Bosaldm.Göbeğine Sonra Banyoyu Kullnmak Için Izin Isteyp Temızlendım.Daha Sonra Eve Gttim.Tubada Artık Bakire Degil.Tam 3 Saat 15 Dakika Sikiştik.Su An Tuba Ile MecburenCıkıyorum Ve Hala Unutamıyorum.Irem Ise Hala Istiyor Ama Daha Taze .)