Hikaye 39

KARIMI YANIMDA ZORLA SİKTİLER

Ben 38 yasinda maddi durumu çok iyi is adamiyim.Esim 27 yasinda alimli güzel bir bayan.istanbulda lüks semtte oturmaktayiz.esimi yanima alip gezmekten çok hoslaniyorum.Esim benimde istegimle dekolte kiyafetler giyer.gezerken erkeklerin ona bakmasindan müthis zevk aliyorum ama bunu esime fark ettimiyorum.Bu zevk bende zamanla esimin baska erkeklerle sevisirken seyretmek arzusuna dönüstü.Ama bunu ona söylemeye cesaret edemiyordum.uzun süre degisik planlar kurdum.ve sonunda bir tanesinde karar kilarak uygulamaya karar verdim.arastirmalarimdan sonra bu is için uygun üç kisiye bol para vererek ayarladim ve onlara planimi anlattim.Bir cumartesi günü esimle arabamiza binerek istanbu disina gezmeye çiktik.Bir saat kadar gittikten sonra daha önce bu is için uygun olacagina karar verdigim yere gelmistik istanbul disinda issiz bir yerdi.Ilerde bir araba ve diger üç kisi vardi.Arabanin kaputu açikti el ettiler ve ben durdum yanimiza bir tanesi gelerek arabalarinin bozuldugunu ve yardim eymemizi istedi.Ben anlamam dedim. Bunun üzerine kendilerini en yakin yerlesim yerine götürmemizi rica ettiler kabul ettim ve üçü arabanin arkasina bindiler.birtanesi kestirme yol bildigini söyleyerek yolu tarif ederek daha iç taraflara issiz bir yere kadar gelmistik.Yol bitmisti arabadan inerek etrafa baktim ve geri dönmemiz gerek dedim.Diger ikiside inip yanima geldi ve bir biçak çikarip sessiz kalmami söylediler.Buarada esimde arabadan çikarak neler oluyor dedi diger üçüncü esimi arkadan yakaliyarak belinden sarildi.Benim elelrimi arkadan baglayip ayaklarimida bagliyarak yere oturtular ben hayvanlar ne yapiyorsunuz birakin dedim.Kes sesini yoksa ikinizde ölürsünüz dediler.Bu yavruyu becerecegiz dediler. Hayvanlar o benim karim dedim.Esimin üstünde mini etegi ve açik bir tisort vardi.Esim hayir birakin diyordu arkadan sarilan esimin bacaklarini oksamaya baslamisti.Esim çirpiniyor ama bir sey yapamiyordu.Bitanesi arabanin arkasindan piknik için kullandigimiz örtüleri çikararak yere serdi.Esimi üçü birden tutarak sergilerin üzerina yatirdilar.Birisi esimin bas tarafina geçerek sikica ellerinde tuttu.Esim aglamaya ve birakin diye yalvarmaya baslamisti.Digeri esimim üstüne gelerek tisortunu yukari siyirdi.elindeki bicakla sütyenini ortadan keserek gögüslerini açiga çikararak emmeye basladi.bu arada bacaklarini oksuyordu.Etegini yukari siyirarak esimin kilotunu çikardi.Daha sonra eteginide asagi çekere çikardi esim çiril çiplak kalmisti.Digeride esimin ayak bileklerinden bastiriyor esim hiç hareket edemiyordu.Ben arasira hayvanlar diye bagiriyordum ama yapmacik oldugunu üçüde biliyordu.üçüncüsü esimin bütün vücudunu oksuyor yaliyor gögüslerini isirircasina emiyordu.bir müddet sonra ayaga kalkip pantolonunu ve kilotonu çikardi siki dimdik olmustu esimin üzerine egildi esim tekrar yalvaririm yapmayin dedi ama adam siritarak esimi üzerine uzanarak içine girdi.ve büyük bir zevkle esimin üzerinde gidip gelmeye basladi.esimin boynunu yaliyor ve esime girip çikiyordu esim aglamaya devam ediyordu.Nihayet adam bir süre sonra hirlayarak esimin içine bosaldi.Bir müddet üstünde kaldiktan sonra kalkti.sira ikindideydi oda çoktan pantolonunu çikarip esimin üzerine egildi.dudaklarini agzina alip emmeye basladi esimin bacaklarini biraz kalsdirip içine girdi esim artik itiraz etmiyordu öylece adamin altinda yatiyordu.adam zevkini çikaritordu yaragini çikarip tekrar esime sokuyordu.nihayet oda esime iyice yumuldu hizllanarak esimin içine oda bosaldi. müthis zevk aliyordum.bende bosalmak üzereydim.üçüncüsüne sira gelmisti. Esim artik yerde hareketsiz itiraz etmeden yatiyprdu.üçüncüsünün dayanacak hali kalmamisti hemen esimin içine girerek sikmeye basladi elleriyle memelerini adeta yoguruyoe dudadklarini isirir gibi emiyordu oda hirlayarak esimim içine bosaldiktan sonra üzerinden kalkti.Esimi ilsk siken sigarasini bitirmisti tekrar esimin yanina geldi esim yerde büzülmüs vaziyette yatiyordu saclarindan tutarak hosuna gittimi oruspu simdi seni götünden sikecegim dedi ben birak hayvan yeter dedim.Esimde hayir yapmayin dedi. Esim ilk defa arkadan yapilacakti bunu onlara söylemistim. Esimi ters çevirdiler birisi esimin beline oturarak elleriyle kalcasini iki yana açarak arka deligini ortaya çikardi. daha önce konustugumuz gibi benide esimin yanina getirdiler.Esimin götüne giren yaragi yakindan görmek istiyordum.Adam sikini tükürükle islatip basini esimi götüne yaklastirdi digeri elleriyle esimin kalçalarini yana ayirmis girmesini bekliyordu.Esimin atacagi çigligi heyecanla bekliyordum.adam esimin arkasina yüklendi yaraginin basi girdi digeri esimin kalcalarini parmaklariyla biraz daha ayirdi adam tekrar yüklendi Esimin çigliklarini duymanizi isterdim. dger adam esimin belinde oturdugu için esim hareket edemiyordu.esim adeta bögürüyordu.ben arasira hayvanlar diyordum.Adam esimin götünü büyük bir zevkle sikerken inanin bende adamdan daha fazla zevk alarak seyrediyordum.Dimdik yaragin esimin götüne girip çikmasi ve esimin haykirmasi beni zevkten çildirtmaya yetiyordu.Esime seni ben siktiriyorum dememek için kendimi zor tutuyordum.Nihayet adam bagirarak esimin götünede bosaldi.Anlasmamiza göre diger ikisi esimi arkadan sikmiyeceklerdi.fazla olur diye düsünmüstüm.Anlasmamiza göre ben sikscektim.Adam esimin üstünden kalkti. digeri hala esimin belinde oturuyordu.Adam ellerimi ve ayaklarimi çözdü. Esimin bas tarafina geçerek biçagi göstererek simdi sen kendi karini götünden sikeceksin bizde seyredecegiz hayir hayvanlar dedim adam biçagi esimin bogazina götürdü ve istersen yapma dedi tamam istediginiz olsun dedim esime özür dilerim dedim esim tamam anlaminda basini salladi zevkle esimin arkasina geçtim.her zaman isteyipte söylemeye cesaret edemedigim götü simdi sikecektim esimin üzerine uzanip yaragimi götüne yanastirdim.götü hafif açilmisti.yüklenerek götüne girdim.Gercekten sik hadi zevk aldigini bize göster dedi adam.bende esimin götüne girip çikmaya basladim zaten müthis tahrik omustun bir kaç sefer girip çiknca zevkle esimin güyüne bosalmisti. esimin üstünde kalktim.diger ikisi esimi sirt üstü çevirdiler.esin hiç bir sey yapamiyordu . :(