Hikaye 31

ben 39 yaşıma kadar evli kaldım çocuğum olmadığı için eşimden anlaşmalı olarak ayrıldım bana bir ev ve geçinecek kadar aylık bağladı bir yıl kadar yalnız ve sakin bir hayat yaşadım sayılır ama yalnızlık gerçekten zordu. Türbanlı değildim ama alışkanlık olsa gerek eşarp bağlardım. Bir süre eve aldığım video kasetleri ile kendimi oyladım ta ki karşı daireye taşınan 31 yaşlarındaki yeni komşularımla samimi oluncaya kadar. iyi bir aileydiler yalnız olduğum için bana yakınlık gösteriyorlardı zamanla komşu hanımla daha da samimi olduk ve sohbetlerimize seks karıştı karşılıklı anlatıyorduk ve içimden ona kızıyordum çünki kocası Cavitin bazı isteklerini geri çeviriyormuş mesela oral ve anal sekse düşkün olan kocasını bu vezklerden mahrum kılıyormuş hoş bende hiç anal denememiştim ama izlediğim filmlerde görmüş ilgimi çekmişti. Caviti çıplak görmemiştim ama her türlü duygusunu anlamıştım sikinin 18-19 cm olduğunu biliyordum kocamınkide ona yakındı hiç ölçmemiştik. Bir gece onlarda yemekteydik farkında olmadan eteğim sıyrılmıştı cavitin baktığını gördüm o gece içimde birşeyler kaynadı ve artık ne zaman karşılaşsak ona bacak ve göğüslerimi sergiliyordum ve bakıyordu maharetli biriydi evimin tüm bozulan aletlerini tamir ediyordu her tamirden sonra senin hakkını nasıl ödeyeceğim diyordum ve ne hakkı Arzu hanım diyordu son zamanlarda bu söylemi değişti ve ödeşiriz bakalım demeye başladı karı koca çalıştıklarından ancak akşamları ve hafta sonları görüşüyorduk. Kış mevsimi idi Cavit hastalanmış rapor almış evde kalıyordu işe gitmiyordubu bir fırsat olurdu bir hafta işe gitmeyecekti. İkinci gün eşi gider gitmez kapısına dayandım Cavit salondaki kanepede yatak hazırlamış tv izliyordu bende yine bacak gösterisi ile başlayıp karşısına oturdum Cavit arada bir öksürüyordu genel durumu iyiydi çay yap içelim dedi hazırladım ve ona çay verirken bu kezde göğüslerimi görmesini sağladım çay içerken ilk kez bana yalnız yaşamanın zor olduğunu daha genç olduğumu ve uygun biriyle evlenmemi söyledi bende evliliği düşünmediğimi ancak ilişkiye açık olduğumu bir yıldır da kimse ile olmadığımı ima eder laflar ettim. anladım evlilik istemiyorsun ama bağımsızca yaşamak istiyorsun dedi aynen öyle dedim. Saat 12′ e geliyordu karısı öğlen gelmezdi vakit çoktu ama sabırsızlanıyordum kilotumun önü ıslanmıştı hissediyordum. Çayını yenilerken bu gidişlede yalnızlıktan kurtulamıcam kimseden hayır yok bana ne sorunun var bir isteğin varmı diyen yok dedim ancak bu kelimeleri söyleyebildim. Cavit bak çoktandır seni beğeniyorum eğer sakıncası yoksa ben sana yardımcı olurum dedi duyduğum en güzel cümle idi kalbim küt küt vurdu senden iyisinimi bulacam bu güne kadar bunu söyleseydin veya başka şekilde belli etseydin dedim cavit çekindim komşuyuz ret ettiğinde komşuluğumuz biter bu da beni üzerdi dedi çayımı sehpaya koyup kalktım onun çayınıda aldım ve yanına oturdum göz göze bakışırken aklımdan neler geçiyordu elimi tuttu ve çekti dudaklarımız buluştu heyecandan titriyordum cavitte öyleydi üzerine düşünce battaniyenin altındaki kalkmış sikini hissettim 10 dakika kadar öpüştük cavit bacaklarımı göğüslerimi okşadı sana geçelim dedi kalktık pijamasının önü çadır direği gibiydi sen çık geliyorum dedi kendi evime geçip kapıyı aralık bıraktım 5 dakika sonra pijamalarını değişmiş olarak geldi neden giyindin dedim temkinli olmak lazım dedi haklıydı odama geçtiğimizde kendini bana bırak deyip ayakta öpmeye başladı hem öpüşüyor hemde beni soyuyordu sadece kilotumla kalmıştım beni yatağa itti ve izledi harikasın dedi soyundu kocam çok kıllıydı cavit ise kılsızdı karşımdaydı indim yataktan ve önünde diz çöküp kilotunu indirdim siki gerçekten iyiydi ve yüzüme sürttüm kokladım öptüm kafasını ağzıma aldım sepsertti 5-10 dakika kadar yaladım emdim sonra geri geri yatağa iliştim cavit beyaz kilotumu çekip çıkardı ve daha dün ağda yaptığım amıma bakarak tahmin ettiğim gibi dedi eğildi dili amımın dış dudaklarını yalıyordu öyle nazik yapıyordu ki içimden birşeyler akıyordu kocamda yalardı ama bu bana daha zevk veriyordu dili içime girmişti yalıyor arada bir emiyordu dayanamadım ve tatmin oldum çok şiddetliydi başını zor çekti bacak aramdan ve beni izledi çok dolusun normal dedi beni yüzüstü çevirdi eyvah hemen arkadan yapacak diye düşündüm ama cavit kabalarımı sırtımı hafif ısırıklarla yaladı ısırmaları öyle hoşuma gidiyorduki yeniden tahrik oluyordum başını altıma sokarak beni çevirdi ve memelerimi yalamaya emmeye başladı onlarıda ısırıyordu ama nasıl yapıyorsa iz kalmıyordu dudaklarımdaydı yeniden ve bana dilini ver dedi anlamadım dedim öpüşürken dilin çıkar dedi ve öpmeye başladı dilimi uzattım onun ağzına dudaklarım la birlikte dilimi emiyordu hiç böyle öpüşmemiştim anlatılmayacak kadar güzelmiş tam o sırada bacak arama yerleşti sıcacık sert siki amımın dudaklarına baskı yapıyordu kalçamı oynatarak hedefi buldurdum ve o sik içime girmeye başladı evet evet oh diyebildim kocamınkinden daha sert ve kalındı hepsi içimdeydi bir kaç kez girip çıktı sonra içimdeyken kalçasını kıvırarak içimi deşeler gibi yaptı o neydi öyle müthiş zevk veriyordu bıraktı kıvırtmayı ve çok yavaş girip çıkmaya başladı yeniden tatmin olmaya başlamıştım kasılmalarım çoğalınca cavit hızlandı ilk defa ohh ahh diye bağırdım cavit sıcacık tohumlarını içime saldı içimden keşke hamile kalsam diye geçti. Birer sigara yakmıştık cavit beni ilk gördüğünde hoşlandığını ama başımdaki eşarbın onu frenlediğini aslında göründüğü gibi olmadığını eşini ara sıra aldattığını söyledi tuvalete gidip temizlendim içimi doldurmuş oturur oturmaz aktı geldiğimde giyinmişti bak arzu çok sık buluşamayız malum ben evşliyim ve eşimede bir şeyler saklamalıyım dedi öptüm onu teşekkürler ettim sen ne zaman istersen o zaman buluşuruz dedim ve muhteşem ilişkimiz başladı. Sonraki buluşmaları yazacağım. Bekleyin..