Hikaye 17

en 34 yaşında atletik yapılı seksi çok seven ve
birçok milletten kadınla beraber olmuş biriyim. Şu an
38 yaşında aslen Filipinli bir bayanla evliyim ve birlikte Londra’da
yaşıyoruz.
Bu geçtiğimiz yaz Filipinlere gittik. Karımın benden önceki
evliliğinden olma 19 yaşında Viktoria isimli (ben kısaca
Viki diyorum) bir kızı ve 20 yaşında Romel isiminde bir erkek
çocuğu var. Manila’da bir apartman dairesinde yaşıyorlar.
Biz karımla gideli 3 – 4 gün olmuş bir araba
kiralayıp gezmeye başlamıştık. Havalar tropikal
iklim olduğu için çok sıcaktı ve sadece bir tek yatak
odasında klima vardı. Bu yüzden karımla ben o odada
kalıyorduk. Yalnız daha önce bu oda üvey kızım Viki’ye
aitti ve kendisi biz yatana dek yanımızda kalıyor ve
annesiyle hasret gideriyordu. Viki bana karşı da çok içten ve
samimi davranıyordu.
Biz karımla seks yaparken çok sesli seks yaparız. Yani karım
sikiş anında yüksek sesle inler bağırır ve
ağzına gelen sevgi bazen de kışkırtıcı
küfürlü sözler söyler. Tabi ki İngilizce! Orada
İngilizce ikinci dildir. Benim sikim çok kalın ve uzun. Vücudum da
aşırı olmamakla birlikte kıllıdır. Orada
kıllı erkek pek yok. Bu yüzden hem
yakışıklı hemde uzun boyluluğun verdiği
avantajla her gittiğim yerde hanımların ilgisini açıkca
hissediyorum. Karım da beni
kıskandığı için beni bitirene dek seks yapmak
istiyordu. Karımla hemen hemen her gece saatlerce sikişiyorduk.
Bu arada üvey kızım Viki ile yakınlaşmalar başlamıştı
evde. Banyo çıkışı yada karımla sikiştikten
sonra soğuk duşa giderken kapının yakınında
yada banyodan çıkarken karşılaşıyorduk Viki ile
hep. Anladım ki bizi izliyordu… ve önüme
bakıp gülümsüyordu. Bunu fark ettim ve Viki’nin
yarağımı görmesini sağlamak için fırsat buldukça
ortalıkta çıplak geziniyordum. Viki ise çaktırmadan uzun
bakışlarla yarağımı inceliyor ve
dudaklarını ısırıyordu.
Derken bir gün karım Alabang denilen semte hasta annesinin
yanına gitti. Annesi hastahanedeydi ve karım da mesleği
sağlıkçı olduğu için annesiyle ilgilenmek için
gitmişti. Akşam üvey oğlum Romel
arkadaşlarıyla takılmış biz de evde Viki ile
yalnız kalmıştık. Viki sıcaktan
uyuyamadığını annesi dönene kadar bizim odada kalmak
istediğini bana belirtti. Ben de ona şakalaşarak Gel
beraber yatarız ben senin baban sayılırım. deyip
saçlarını okşadım.
Bu arada üvey kızım Viki 1.70 boyunda beline kadar inen siyah
saçları hafif çekik gözlü buğday tenli basketbol topu
yuvarlaklığında götü ve mandalina kadar dik sert
göğüsleriyle tam bir uzak doğu lolitası. Viki bana biraz
daha sokuldu ve Ama annem yanlış anlayabilir… dedi.
Ben de Annene söylemeyiz o zaman… dedim Peki ama bir
şartla ben sana ne istersem yapacağım ama sen bana benim
istemediğim hiç bir şey yapmıyacaksın. dedi.
Aramızda kalmak şartıyla Tamam. deyip kabul
ettim. Akşam Viki ile dışarıya
eğlenmeye sahil kenarında bir diskoya gittik.
Hafif alkollü içecekler içerek dans ediyorduk. Viki uzun
bacaklarını açıkta bırakan sadece poposunu zor örten
bir mini giymiş askılı buluzuyla etraftaki
kişilerin beni kıskandıran
bakışlarına sebep oluyordu. Kulağına eğilerek
‘Herkesin bizi sevgili yada partner diye
düşündüğünü’ söyledim. Viki de Olsun bundan
rahatsız mı oluyorsun? dedi. Ben de Yok aksine
mutluyum seninle keşke annenin yerinde sen benimle
olsaydın. dedim. Viki bana daha da yaklaşarak ‘Bunun
olabileceğini hep yakınımda kalmak istediğini’
söyledi. Bende dayanacak hal kalmamıştı. Eve dönerken yolda
konuşuyor sürekli bana dokunuyor elimi yada kolumu okşuyordu.
Odamıza döndük. Sırayla duşa girdik önce ben sonra o
duş alıp yatağa döndü. Viki’nin üzerinde kısa bir
tişört ve külot benim üzerimde ise sadece şort vardı.
Eliyle göğsümün kıllarına dokunuyor okşar gibi yapıyordu.
Ve bir süre sonra bana yarrağımı görmek istediğini
söyledi. Artık dayanamıyordum zaten yarrağım da
iyice kalkmıştı ve şortumu zorluyordu! Şortumu
sıyırıp çıkardığımda Viki’nin
gözleri iyice açıldı ve Woww geçen koridorda gördüğüm
halinden çok daha büyükmüş! Dokunabilirmiyim? dedi.
Tabiki dokunabilirsin. dedim. Yavaşca elini uzattı
ve yarrağımı tuttu incelemeye oynamaya ve nazikce okşamaya
başladı. Taşaklarımı avuçluyor
yarrağımın başına öpücükler konduruyordu. Ben de
elimi poposuna attım ve külodunun üzerinden kalçalarını
okşuyordum. Kalçalarına uzanmakta zorlanıyordum ve külodu
varken rahat olmuyordu.
Bunu farkeden Viki Bir saniye… deyip doğruldu önce
tişörtünü ardından da külodunu çıkardı
kalçalarını bana daha da yaklaştırarak yarrağımı
yalamaya emmeye devam etti. Şimdi daha rahat olmuştu ama daha da
rahat ve zevkli olabilirdi. Bacaklarından tuttuğum gibi
amı tam yüzüme gelecek şekilde üzerime çektim.
69 olduk. Viki’nin tazecik kaymak gibi amı
ağzıma ve burnuma değiyordu. Kalçalarını iki yana
ayırıp birleştiriyordum. Kalçalarını her
ayırıp birleştirdiğimde amının
dudakları ve götünün deliği de açılıp kapanıyordu.
Viki
yarrağımı deli gibi yalarken ben de amının
dudaklarını klitorisini ağzıma alıp emiyordum
dilimi amının deliğine sokup çıkarıyordum.
Amı iyice ıslanmış ve
kayganlaşmıştı. Parmağımı götünün
daracık deliğine sokunca Viki bir an
irkildi ve amını yüzüme iyice bastırarak ileri geri
salınmaya başladı. Viki yarrağımı
yalamayı bırakmış iki eliyle bacaklarımdan
sıkıca tutunarak daha hızlı bir şekilde
amını ağzıma sürtüyor garip sesler
çıkararak inliyordu. Çok geçmeden titreyerek orgazm oldu ve yüzüme
boşaldı. Ama ne boşalma! Sanki hiç
bitmeyecek gibi boşalıyordu. O boşaldıkca ben de
amının sularını yalayıp yutuyordum.
Viki’nin
titremeleri ve boşalması bitince üzerimden indi yanıma
uzandı. Nefes nefese kalmıştı Tanrım
olmaz böyle birşey! Çıktığım çocukla iki senedir
sikişiyorum ama ilk defa böyle orgazm oldum! dedi. Dudaklarımı
öpüyordu. Ben de Viki’nin saçlarını okşuyordum.
Kulaklarını boynunu ve omuzbaşlarını öperek
memelerine geldim. Memelerini okşamaya memeuçlarıyla oynamaya
başladım. Küçük memeuçlarını ağzıma alıp
emdikce daha da büyüyüp sertleştiler. Viki gözlerini
kapamış yeniden inlemeye ve bacaklarını oynatmaya
başlamıştı bile.
Elimi amına attığımda amının
tekrar nemlendiğini hissettim. Bacaklarını ayırdım
amını öpmeye ve yalamaya başladım. Dilimi amına
soktuğumda Viki doğruldu saçlarımdan tutarak beni durdurdu
Bu kadar yeter. Beni sikmeni istiyorum hadi
aynı annemi siktiğin gibi sik beni! dedi.
Bacaklarını yukarı çekerek iyice yanlara ayırdı ve
beni üzerine çekti. Amının
dudaklarını araladım yarrağımın
kafasını amının deliğine
dayayıp yavaşca ittirmeye başladım. Yarrağım
Viki’nin daracık amını
genişlete genişlete ilerliyordu. Viki’nin
amı ıslak ve kaygan olmasına rağmen
girerken yarrağım zorlanıyordu.
Yarrağım
daha yarısına kadar anca girmişti ve Viki gözlerini
kapamış bağırmamak için kendini zor tutuyor dudaklarını
ısırıyordu. Yarrağımın kalan
yarısını da birden kökleyince Viki’nin
bağırmasını bir duymalıydınız. Annesinin
bağırmaları bunun yanında sinek vızıltısı
gibi kalır. Yarrağımı amında
hareket ettirmeden bir süre bekledikten sonra yavaş yavaş
çıkarıp sokmaya başladım. Her çıkarıp
soktuğumda Viki deli gibi inliyor Yırttın
amımı parçaladın amımı.
diye bağırıyordu. O bağırdıkca ben
hızlanıyordum daha sert sokup çıkarıyordum. Biraz sonra
bağırmaları bitti sadece ağlar gibi inlemeye ve
titremeye başladı. Yeniden orgazm oluyordu. Altımda
kasılarak çırpınıyor ve boşalıyordu.
Artık amının sularıyla iyice
kayganlaşan yarrağım daha rahat girip çıkıyordu.
Ben de gelmek üzereydim yarrağımı amından
çıkardım ve menilerimi Viki; nin göbeğine memelerine attırarak
boşaldım.
Yanyana uzandık ve biraz soluklandık. Viki Annemi sikerken annemin
neden okadar çok inlediğini ve
bağırdığını şimdi anlıyorum. dedi.
Anneni götten de sikiyorum biraz da o yüzden bağırıyor. dediğimde
Beni de götten sikmeyi düşünüyorsan unut! Hayatta siktirmem
götten! Ama göt sikmeyi çok seviyorsan abim Romel’i sikebilirsin o siktiriyor
götten. deyince duyduklarım karşısında şok
oldum. Ne düşüneceğimi ne söyleyeceğimi bilemez bir halde
kalktım duş almak için banyoya gittim.
Banyoda duşun altında Viki’nin üvey oğlum Romel
hakkında söylediği şeyler aklımdan çıkmıyordu
birtürlü. Kafamda karmaşık düşüncelerle duş alıp
banyodan çıkarken yarrağım yeniden kalkmış
kazık gibi olmuştu. Yarrağımı ovalayarak salondan
geçerken birden dışkapı açıldı ve üvey oğlum
Romel salona girdi. Ben salonun ortasında çırılçıplak
kalkık bir yarrakla kaldım öylece. Romel arkadaşlarıyla
dışarda biraz içmiş kafası çakırkeyif gözünü
yarrağıma dikerek yanıma geldi.
Hiçbirşey
söylemeden önüme dizçöktü ve yarrağıma sarıldı.
Yarrağımı öpüp okşadı ağzına aldı
ve emmeye başladı. Yarrağımı biraz emdikten sonra
kalktı ve beni koltuğa oturttu. Çabucak
soyundu ve yarrağımı yalamaya emmeye devam etti. Okadar iyi
yapıyordu ki bu işi
yarrağımı gırtlağına kadar sokup
çıkarıyordu. Sonra ayağa kalktı ve arkasını
döndü eline tükürerek götünün deliğini ıslattı öne
doğru eğildi yarrağımı
bir eliyle tutarak göt deliğine dayadı ve yavaşca
yarrağıma oturmaya başladı. Yarrağımın milim
milim götüne girişini izliyordum.
Genelde
birlikte olduğum kadınları götten de sikiyordum ama
hayatımda daha önce hiç erkek sikmemiştim.
Bu ilk defa oluyordu ve de üvey oğlumun götünü sikiyordum. Ama Romel’in
uzun zamandan beri götünü siktirdiği hemen belli oluyordu. Nerdeyse
bana yapacak hiç birşey kalmıyordu herşeyi kendisi
yönlendiriyordu. Az sonra yarrağım götüne tümden girmişti.
Romel yarrağımın üstünde kalkıp oturmaya
başlayınca artık ben de olaya
iştirak ettim. Romel’in kalçalarını iki elimle
sıkıca kavrayıp Romel her kalkıp geri
oturacağında kalçalarından kendime çekiyor ve aynı
zamanda da yarrağımı alttan yukarı ittiriyordum sanki
taşaklarımı da sokacakmışım gibi.
Bir daha kalkıp yarrağıma oturduğunda Romel’i
kucakladığım gibi koltuğa domalttım. Artık
insiyatif bende idi. Romel iki eliyle kalçalarını
ayırıyor ben de Romel’i omuzlarından tutarak sıkıca
kendime çekip sikiyordum. Kadınları götten sikerken yarım saat
– bir saat sürerdi ama Romel’in götünü 10 dakika anca siktim ve
gelmek üzereydim. Romel hızlanmamdan ve daha sert sokup çıkarmamdan
geleceğimi hissetmiş olmalı ki Ağzıma
boşal. dedi ve altımdan kurtulup
yarrağımı ağzına aldı emmeye başladı.
Bir kaç saniye sonra Romel’in ağzına patladım. Romel menilerimi
yuttu ve iliğimi kurutana kadar yarrağımı emmeye devam etti.
Romel’in ağzında küçülen yarrağımı çektiğimde dizlerim
titriyordu. Kendimi koltuğa zor attım ve salon
kapısında duran üvey kızım Viki ile göz göze geldik. Viki
ben dönmeyince merak etmiş ve bana bakmaya banyoya giderken salonda abisini
nasıl siktiğimi baştan sonuna kadar izlemiş. Bana Ne
olacak şimdi? dediğinde Ne olacağı var mı daha? dedim.
Üçümüz birlikte duş alıp yatak odasına gittik. Sabaha kadar değişik
pozisyonlarda üvey kızımı ve üvey oğlumu siktim!
Sikişmelerimiz halen devam ediyor. Karımın bu olaylardan (Henüz!) haberi yok…
Merhaba ben de kısa süre öncebaşımdan geçen bir anımı sizlerle paylaşmak istiyorum.Ben 34 yaşında atletik yapılı seksi çok seven vebirçok milletten kadınla beraber olmuş biriyim. Şu an38 yaşında aslen Filipinli bir bayanla evliyim ve birlikte Londra’dayaşıyoruz.
Bu geçtiğimiz yaz Filipinlere gittik. Karımın benden öncekievliliğinden olma 19 yaşında Viktoria isimli (ben kısacaViki diyorum) bir kızı ve 20 yaşında Romel isiminde bir erkekçocuğu var. Manila’da bir apartman dairesinde yaşıyorlar.Biz karımla gideli 3 – 4 gün olmuş bir arabakiralayıp gezmeye başlamıştık. Havalar tropikaliklim olduğu için çok sıcaktı ve sadece bir tek yatakodasında klima vardı. Bu yüzden karımla ben o odadakalıyorduk. Yalnız daha önce bu oda üvey kızım Viki’yeaitti ve kendisi biz yatana dek yanımızda kalıyor veannesiyle hasret gideriyordu. Viki bana karşı da çok içten vesamimi davranıyordu.
Biz karımla seks yaparken çok sesli seks yaparız. Yani karımsikiş anında yüksek sesle inler bağırır veağzına gelen sevgi bazen de kışkırtıcıküfürlü sözler söyler. Tabi ki İngilizce! Oradaİngilizce ikinci dildir. Benim sikim çok kalın ve uzun. Vücudum daaşırı olmamakla birlikte kıllıdır. Oradakıllı erkek pek yok. Bu yüzden hemyakışıklı hemde uzun boyluluğun verdiğiavantajla her gittiğim yerde hanımların ilgisini açıkcahissediyorum. Karım da benikıskandığı için beni bitirene dek seks yapmakistiyordu. Karımla hemen hemen her gece saatlerce sikişiyorduk.
Bu arada üvey kızım Viki ile yakınlaşmalar başlamıştıevde. Banyo çıkışı yada karımla sikiştiktensonra soğuk duşa giderken kapının yakınındayada banyodan çıkarken karşılaşıyorduk Viki ilehep. Anladım ki bizi izliyordu… ve önümebakıp gülümsüyordu. Bunu fark ettim ve Viki’ninyarağımı görmesini sağlamak için fırsat buldukçaortalıkta çıplak geziniyordum. Viki ise çaktırmadan uzunbakışlarla yarağımı inceliyor vedudaklarını ısırıyordu.
Derken bir gün karım Alabang denilen semte hasta annesininyanına gitti. Annesi hastahanedeydi ve karım da mesleğisağlıkçı olduğu için annesiyle ilgilenmek içingitmişti. Akşam üvey oğlum Romelarkadaşlarıyla takılmış biz de evde Viki ileyalnız kalmıştık. Viki sıcaktanuyuyamadığını annesi dönene kadar bizim odada kalmakistediğini bana belirtti. Ben de ona şakalaşarak Gelberaber yatarız ben senin baban sayılırım. deyipsaçlarını okşadım.
Bu arada üvey kızım Viki 1.70 boyunda beline kadar inen siyahsaçları hafif çekik gözlü buğday tenli basketbol topuyuvarlaklığında götü ve mandalina kadar dik sertgöğüsleriyle tam bir uzak doğu lolitası. Viki bana birazdaha sokuldu ve Ama annem yanlış anlayabilir… dedi.Ben de Annene söylemeyiz o zaman… dedim Peki ama birşartla ben sana ne istersem yapacağım ama sen bana benimistemediğim hiç bir şey yapmıyacaksın. dedi.Aramızda kalmak şartıyla Tamam. deyip kabulettim. Akşam Viki ile dışarıyaeğlenmeye sahil kenarında bir diskoya gittik.
Hafif alkollü içecekler içerek dans ediyorduk. Viki uzunbacaklarını açıkta bırakan sadece poposunu zor örtenbir mini giymiş askılı buluzuyla etraftakikişilerin beni kıskandıranbakışlarına sebep oluyordu. Kulağına eğilerek’Herkesin bizi sevgili yada partner diyedüşündüğünü’ söyledim. Viki de Olsun bundanrahatsız mı oluyorsun? dedi. Ben de Yok aksinemutluyum seninle keşke annenin yerinde sen benimleolsaydın. dedim. Viki bana daha da yaklaşarak ‘Bununolabileceğini hep yakınımda kalmak istediğini’söyledi. Bende dayanacak hal kalmamıştı. Eve dönerken yoldakonuşuyor sürekli bana dokunuyor elimi yada kolumu okşuyordu.
Odamıza döndük. Sırayla duşa girdik önce ben sonra oduş alıp yatağa döndü. Viki’nin üzerinde kısa birtişört ve külot benim üzerimde ise sadece şort vardı.Eliyle göğsümün kıllarına dokunuyor okşar gibi yapıyordu.Ve bir süre sonra bana yarrağımı görmek istediğinisöyledi. Artık dayanamıyordum zaten yarrağım daiyice kalkmıştı ve şortumu zorluyordu! Şortumusıyırıp çıkardığımda Viki’ningözleri iyice açıldı ve Woww geçen koridorda gördüğümhalinden çok daha büyükmüş! Dokunabilirmiyim? dedi.Tabiki dokunabilirsin. dedim. Yavaşca elini uzattıve yarrağımı tuttu incelemeye oynamaya ve nazikce okşamayabaşladı. Taşaklarımı avuçluyoryarrağımın başına öpücükler konduruyordu. Ben deelimi poposuna attım ve külodunun üzerinden kalçalarınıokşuyordum. Kalçalarına uzanmakta zorlanıyordum ve küloduvarken rahat olmuyordu.
Bunu farkeden Viki Bir saniye… deyip doğruldu öncetişörtünü ardından da külodunu çıkardıkalçalarını bana daha da yaklaştırarak yarrağımıyalamaya emmeye devam etti. Şimdi daha rahat olmuştu ama daha darahat ve zevkli olabilirdi. Bacaklarından tuttuğum gibiamı tam yüzüme gelecek şekilde üzerime çektim.69 olduk. Viki’nin tazecik kaymak gibi amıağzıma ve burnuma değiyordu. Kalçalarını iki yanaayırıp birleştiriyordum. Kalçalarını herayırıp birleştirdiğimde amınındudakları ve götünün deliği de açılıp kapanıyordu.
Vikiyarrağımı deli gibi yalarken ben de amınındudaklarını klitorisini ağzıma alıp emiyordumdilimi amının deliğine sokup çıkarıyordum.Amı iyice ıslanmış vekayganlaşmıştı. Parmağımı götünündaracık deliğine sokunca Viki bir anirkildi ve amını yüzüme iyice bastırarak ileri gerisalınmaya başladı. Viki yarrağımıyalamayı bırakmış iki eliyle bacaklarımdansıkıca tutunarak daha hızlı bir şekildeamını ağzıma sürtüyor garip seslerçıkararak inliyordu. Çok geçmeden titreyerek orgazm oldu ve yüzümeboşaldı. Ama ne boşalma! Sanki hiçbitmeyecek gibi boşalıyordu. O boşaldıkca ben deamının sularını yalayıp yutuyordum.
Viki’nintitremeleri ve boşalması bitince üzerimden indi yanımauzandı. Nefes nefese kalmıştı Tanrımolmaz böyle birşey! Çıktığım çocukla iki senedirsikişiyorum ama ilk defa böyle orgazm oldum! dedi. Dudaklarımıöpüyordu. Ben de Viki’nin saçlarını okşuyordum.Kulaklarını boynunu ve omuzbaşlarını öperekmemelerine geldim. Memelerini okşamaya memeuçlarıyla oynamayabaşladım. Küçük memeuçlarını ağzıma alıpemdikce daha da büyüyüp sertleştiler. Viki gözlerinikapamış yeniden inlemeye ve bacaklarını oynatmayabaşlamıştı bile.
Elimi amına attığımda amınıntekrar nemlendiğini hissettim. Bacaklarını ayırdımamını öpmeye ve yalamaya başladım. Dilimi amınasoktuğumda Viki doğruldu saçlarımdan tutarak beni durdurduBu kadar yeter. Beni sikmeni istiyorum hadiaynı annemi siktiğin gibi sik beni! dedi.Bacaklarını yukarı çekerek iyice yanlara ayırdı vebeni üzerine çekti. Amınındudaklarını araladım yarrağımınkafasını amının deliğinedayayıp yavaşca ittirmeye başladım. YarrağımViki’nin daracık amınıgenişlete genişlete ilerliyordu. Viki’ninamı ıslak ve kaygan olmasına rağmengirerken yarrağım zorlanıyordu.
Yarrağımdaha yarısına kadar anca girmişti ve Viki gözlerinikapamış bağırmamak için kendini zor tutuyor dudaklarınıısırıyordu. Yarrağımın kalanyarısını da birden kökleyince Viki’ninbağırmasını bir duymalıydınız. Annesininbağırmaları bunun yanında sinek vızıltısıgibi kalır. Yarrağımı amındahareket ettirmeden bir süre bekledikten sonra yavaş yavaşçıkarıp sokmaya başladım. Her çıkarıpsoktuğumda Viki deli gibi inliyor Yırttınamımı parçaladın amımı.diye bağırıyordu. O bağırdıkca benhızlanıyordum daha sert sokup çıkarıyordum. Biraz sonrabağırmaları bitti sadece ağlar gibi inlemeye vetitremeye başladı. Yeniden orgazm oluyordu. Altımdakasılarak çırpınıyor ve boşalıyordu.Artık amının sularıyla iyicekayganlaşan yarrağım daha rahat girip çıkıyordu.Ben de gelmek üzereydim yarrağımı amındançıkardım ve menilerimi Viki; nin göbeğine memelerine attırarakboşaldım.
Yanyana uzandık ve biraz soluklandık. Viki Annemi sikerken anneminneden okadar çok inlediğini vebağırdığını şimdi anlıyorum. dedi.Anneni götten de sikiyorum biraz da o yüzden bağırıyor. dediğimdeBeni de götten sikmeyi düşünüyorsan unut! Hayatta siktirmemgötten! Ama göt sikmeyi çok seviyorsan abim Romel’i sikebilirsin o siktiriyorgötten. deyince duyduklarım karşısında şokoldum. Ne düşüneceğimi ne söyleyeceğimi bilemez bir haldekalktım duş almak için banyoya gittim.
Banyoda duşun altında Viki’nin üvey oğlum Romelhakkında söylediği şeyler aklımdan çıkmıyordubirtürlü. Kafamda karmaşık düşüncelerle duş alıpbanyodan çıkarken yarrağım yeniden kalkmışkazık gibi olmuştu. Yarrağımı ovalayarak salondangeçerken birden dışkapı açıldı ve üvey oğlumRomel salona girdi. Ben salonun ortasında çırılçıplakkalkık bir yarrakla kaldım öylece. Romel arkadaşlarıyladışarda biraz içmiş kafası çakırkeyif gözünüyarrağıma dikerek yanıma geldi.
Hiçbirşeysöylemeden önüme dizçöktü ve yarrağıma sarıldı.Yarrağımı öpüp okşadı ağzına aldıve emmeye başladı. Yarrağımı biraz emdikten sonrakalktı ve beni koltuğa oturttu. Çabucak soyundu ve yarrağımı yalamaya emmeye devam etti. Okadar iyiyapıyordu ki bu işiyarrağımı gırtlağına kadar sokupçıkarıyordu. Sonra ayağa kalktı ve arkasınıdöndü eline tükürerek götünün deliğini ıslattı önedoğru eğildi yarrağımıbir eliyle tutarak göt deliğine dayadı ve yavaşcayarrağıma oturmaya başladı. Yarrağımın milimmilim götüne girişini izliyordum.
Geneldebirlikte olduğum kadınları götten de sikiyordum amahayatımda daha önce hiç erkek sikmemiştim.Bu ilk defa oluyordu ve de üvey oğlumun götünü sikiyordum. Ama Romel’inuzun zamandan beri götünü siktirdiği hemen belli oluyordu. Nerdeysebana yapacak hiç birşey kalmıyordu herşeyi kendisiyönlendiriyordu. Az sonra yarrağım götüne tümden girmişti.Romel yarrağımın üstünde kalkıp oturmayabaşlayınca artık ben de olayaiştirak ettim. Romel’in kalçalarını iki elimlesıkıca kavrayıp Romel her kalkıp gerioturacağında kalçalarından kendime çekiyor ve aynızamanda da yarrağımı alttan yukarı ittiriyordum sankitaşaklarımı da sokacakmışım gibi.
Bir daha kalkıp yarrağıma oturduğunda Romel’ikucakladığım gibi koltuğa domalttım. Artıkinsiyatif bende idi. Romel iki eliyle kalçalarınıayırıyor ben de Romel’i omuzlarından tutarak sıkıcakendime çekip sikiyordum. Kadınları götten sikerken yarım saat– bir saat sürerdi ama Romel’in götünü 10 dakika anca siktim vegelmek üzereydim. Romel hızlanmamdan ve daha sert sokup çıkarmamdangeleceğimi hissetmiş olmalı ki Ağzımaboşal. dedi ve altımdan kurtulupyarrağımı ağzına aldı emmeye başladı.Bir kaç saniye sonra Romel’in ağzına patladım. Romel menilerimiyuttu ve iliğimi kurutana kadar yarrağımı emmeye devam etti.
Romel’in ağzında küçülen yarrağımı çektiğimde dizlerimtitriyordu. Kendimi koltuğa zor attım ve salonkapısında duran üvey kızım Viki ile göz göze geldik. Vikiben dönmeyince merak etmiş ve bana bakmaya banyoya giderken salonda abisininasıl siktiğimi baştan sonuna kadar izlemiş. Bana Neolacak şimdi? dediğinde Ne olacağı var mı daha? dedim.Üçümüz birlikte duş alıp yatak odasına gittik. Sabaha kadar değişik pozisyonlarda üvey kızımı ve üvey oğlumu siktim!
Sikişmelerimiz halen devam ediyor. Karımın bu olaylardan (Henüz!) haberi yok…