Hikaye 30

Adım Arzu. Sevgilim Pelin’le birlikte yaşıyorum. Pelin benden 12 yaş büyük 36 yaşında. Grup yapmayı seviyoruz. Ama bildiğiniz gruplardan değil. Pelin, belden bağlamalısıyla evli çiftlerle beraber oluyor. Bazen de pasif erkeklerle. Beni de alıştırdı. Zaman zaman bana da belden bağlamalıyı takıyor. 25 cm.lik siyah renkli penis bacaklarımın arasındayken onu biri ağzına alıp yalayınca çoook hoşuma gidiyor. Pelin ise kocasının önünde kadını sikiyor. Kocası da siki yumuşacık olmuş vaziyette çekiyor oynuyor. Ben de onun sikine basıp sonra da tekmeliyorum. Adamın ki kalkınca, karısının ağzına veriyor. Sonra da Pelin adama yerleştiriyo, git gel git gel adam fışkırıyo karısının ağzına, ben de karısının amını yaladım o sırada, çok tatlıydı. Sabaha kadar amlarımızı birbirine sürterek seviştik. Pelin bir bana koydu bir Erman’ın karısı Nevbahar’a bir de Ermana. Sonra ben de taktım Pelin’e soktum. Erman karısına sokarken ben de Erman’ın arkasına geçip takma penisimle ona soktum. Anıra anıra zevkten karısının içine boşaldı. Karısı da çığlık çığlığa kaldı. Ama Pelin’in ayağa kaldırıp Ermana tokat atışı harikaydı. Erman’ın yüzüne oturdum amcığımı yaladı. Bir ara en irimiz Pelin oturdu herif nefessizlikten ölüyodu az dahaa, ama Pelin ne kadar tatlı götü olsa da belden bağlamalısını ağzına verince Erman’ın emdi emdi durdu halbuki nefessiz kalmıştı. Ayy o karısı da am yalamaya ne meraklıymış bir de gecenin başında utangaç havalara giriyordu. En sonunda zincirleme seks yapmaktan ve birbirimizi becermeyi ve yalamayı bırakıp ben Nevbahar’ı Pelin’de Erman’ı aldı, sabahladık. Güzel ve zevkli gecelere devam ediyoruz.