Hikaye 9

Mrb değerli okuyucular daha önce burda bir kaç tane gerçek anımı paylaşmıştım ancak sırf fantazi için beni ekleyenler olduğu için yazmamaya karar verdim.Ancak geçen hafta öle bişey yaşadımk yazmazsam patlarım dedim.Benim adım murat(takma ad)Vanda özel bir şirkette mühendis olarak çalışıyorum. Geçen hafta bir sitenin altyapı işini yapıyoduk. Site sakinleri sağolsunlar pasta börek çay… gibi bitmek tükenmek bilmeyen ikramlarda buşunuyodular.Öğleye kadar çalıştık.Öğleden sonra yağmur yağdığı için işççilerin hepsini yolladım fakat ben ölçüm için sitede bir süre daha beklemek zorunda kaldım.. 6586@hotmail.com Neyse ölçüm esnasında adeta sırılsıklam olmuştum.Tam arabama bincektimki site sakinlerinden semra hanım balkona çıkıp istersen az kurulanda öle git sonra üşütürsün dedi.Bende gayri ihtiyari kabul ettim fakat işimin yorgunluğundan açıkçası hiç aklıma kötü bişey gelmemişti.Semra hanımın evine gittim.Gayet mutaassıp bir giyinişle beni karşıladı.Havlu verip kurulanmama yardımcı oldu ben işimi bitirdikten sonra müsade istedim fakat yaptığımız çalışmalar hakkında bilgi almak istedi bende 5 dakika oturup bilgi verdim az çok.Bu arada semra hanımlada tam tanışma fırsatı buldum.Semra hanım 165 boylarında 50 kilo ağırlığında kızıl saçlı siyah gözlü gayet hoş bir bayandı.Eşi 15 gündür bir seminer için izmire geçmişti.Kendisindeki sorundan dolayı çocukları olmuyomuş.Ve 43 yaşında yaşına göre epey bakımlı biriydi.Sohbetimiz esnasında bir ara eteği baldırlarına kadar sıyrılmıştı.Bende erkekliğin verdiği bir şehvetle bir ara bakar gibi oldum şans buya ilkkez bakarken gözlerimi yakaladı ve kıpkırmızı kesildi.Bi çay içermisin dedi bende mahçup kaldığım için kabul etmek zorunda kaldım.Çaylarımızı içerken ordan burdan sohbet ediyoduk.Bana sence ben kaç yaşındayım dedi bende en fazla 30 yaşındasın dedim.Neden böle düşündün dedi bende bakımlı ve hoş bir yüzünüz ve ii bir vücudunuz var dedim.Oda bana onun içinmi bakıyodun dedi bende yok hayır bi anlık dalgılık özür dilerim dedim.Oda yok özüre gerek yok dedi aslında hoşlandım dedi bakışlarından.Ve yanıma gelsene dedi.
Bende tabi direk yanına gittim.Hiç yaptınmı dedi bende istersen yaptığımız zaman sen karar ver dedim.(****_6586@hotmail.com)Ve öpüşmeye başladık.Semra işin açık tarafı pekte ii öpüşemiyodu.Ama yinede çok istekli olduğu belliydi.Bana ellerini ben diyene kadar kullanma dedi ii dedim.5 dakika öpüştükten sonra önce beni bi güzel soydu.Sonrada kendisi soyundu.Beni sırt üstü kanepeye yatırdı ve alnımdan başlayarak ayak parmaklarıma kadar amatörce ama içtenlikle yalamaya başladı.Sonrada yüzüstü uzan dedi bende ona dönerek sakın yanlış bişey yapma dedim oda hayır bana sahp olacak erkeğin herşeyini yiyebilmeliyim dedi ve ensemden topuğuma kadar her tarafı yaladı.Sonra sikime öle bir yamulduki şte orda profesyonelliği ortaya çıktı tam 15 dakika yaladı benim boşlacağımı anladığı zaman taşşaklarımı öle bi ssıkıyoduki acıda boşalma hissim kayboluyodu.Böle tüm ipler ondayken yarım saat geçti.Ve bana ipleri almak istermisin dedi bende memnuniyetle dedim.Bana yaptığının aynısını bende ona yaptım.Bal kutusunu yaklaşık 20 dakika yaladım bu esnada 1 kez boşalmıştı.Ama balkutusu o kadar tatlıydıki yada bana öle gelmişti vaz geçemiydum.Daha sonra domalttım ve kara deliğine dil darbesi atıyoum arada birde ensesini ve belini dişliyodum.Oturdum koltuğa ve otur dedim kucağıma tam sikimi kaldırdı içine alacakken yavaş dedim sadece otur içine alma dedim ve kucağıma oturttum ve yarım saat o dolgun göğüslerini yaladım öle bir morarmıtıki göğüsleri inanamazsınız hatta sol göğsünün bir kısmı kanadı.Ve bana kurbanın olayım yeter artık gir dedi.Kaç kez boşaldın dedim 3 oldu dedi.Bende sokmadan önce boşalmalıyım dedim tamam sok öle boşal ben kısırım dedim bende hayır fantazinin böle olmasını istiyom dedim ve ağzına verip ağzına ilk postayı attım.Daha sonra bir sigaradan sonra sikimi tekrar yaladı ve tekrar kaldırdı ve kendisi yan yatıp bir bacağını havaya kaldırdı yeter gir dedi iyi deyip tek hamlede soktum öle bir ah çektiki okada içtendiki sonra içimden bişey kouyo sanki ve her girişinde zevk damlaları ruhumu dolaşıyo diyodu.Sonra bunu domalttım ve daha öncede sikilen kara kutusuna zorda olsa girmeyi başardım ancak öle bi sıkıyoduki daha 3. kez giriş yaparken kara kutusuna boşalıverdim.İçinden çıkmamı istemedi ve içinde sikim tekrar büyüdü sırrı ne dedim çünkü ilkkez başıma geliyodu böle bişey oda bana çok sıktığımdanır dedi.Ve gece 10 a kadar bilip bilmediğimiz her pozisyonu denedik.Ve duş aldıktan sonra kapıda bana sarıldı son bişey isteyebiliryim dedi.Tabi dedim tam kapının önünde ağzıma boşalda öle git dedi.Tamam dedim ve o günkü 4. postayıda ağzına akıttım.Şimdiyse eşi gelmiş fırsat bulursak tekrar yapıcaz.Ve kapıda bana dediki biliyonmu kaç yaşındayım.Kaç dedim 43 dedi c,dden inanamadım ve nüfus cüzdanıma bak dedi.Bir hastanede hemşireymiş