Hikaye 32

Ben edirnedne oğuz 1.80 boyunda 20 yaşında esmer yakışıklı gencim.kuzenim var adı gizem sarışın 1.70 boylarında küçük memeli iri kaşlçalı seksi bir kızdır 18 yaşındadır. teyzemler bize geldi gizemde geldi.kardeşim babam annem teyzem düğüne gittiler yrn döncekler bende gizem le evde tek başımıza kaldık.ben de gizeme dedim kii gizem sen hiç sikiştinmi hyr dedi peki benle yatmak istermisin dedim tbi ndn olmasın başkasına verceğime sana veririm dedi.ben yavaş yavaş gizemi soydum.önce onu yavaş yavaş öpmeye başladım çok atyeşlki biçimde öpüşmeye başladık.sonra memelerini tuttum sıktım ve yaladım yuttum adeta o kdr tatlıydı kii 7/24 saat yalasam hiç reddetmezdim.sonra göbeğini yaladım aşağalara doğru iniyodum.amını gördüm kılsız pürüzsüz amı çok güzeldi yavaşça yalamaya başladım tadı kokusu çok lezzetliydi.yavaş yavaşta parmağımı amına sokmaya başladım yavaş yavaş inliodu gizem .sonra sikimi tuttu ve yalamaya başladı adeta azgın boğa gibi yalıyodu çok azıdm ve boşaldım ağzına hepsini yuttu sonra amına girmeye başladım o inliodu o inledikçe ben daha da çok azmıştım ve daha da hızlı yapıodum sonra
götünden yapçaktım dolalsana dedim içerden krem aldım kremi bolca onu göt deliğine ve sikime sürdüm sokmaya başladım içerisi vıcık vıcıktı hemencik giriyodu çok güzeldi çok bağarıodu sonra beraber banyo yaptık orda da bi posta yaptık ve sonra beraber yattık.fırsat bulduğum her zaman yapıyoruz artık benim karım olmuştu.sikişmek isteyen kızlar varsa yorum yazsınlar herkeze tavsiye ederim sex kdr güzel bişey yoktur