Hikaye 24

Merhaba 30 yaşındayım ve izmirde yaşıyorum. Minyon olmama rağmen çok orantılı ve güzel bir fiziğim var. Özellikle dolgun göğüslerim ve ince kalçalarım giyim tarzım sebebiyle çok dikkat çeker. Size bir yaz günü otobüste yaşadığım bir macerayı anlatmak istiyorum. İzmirin o meşhur sıcaklarından birinde işten eve dönerken bindiğim otobüste arka sıralardan birine pencere kenarına oturdum ve yolum 50 dakika kadar süreceğinden kitabımı açıp okumaya başladım. Bir durak sonra yanıma 70 yaşlarında bir amca oturdu. Öğle vakti olmasına rağmen sıkışan trafikte kendimi kitaba kaptırmış okuyordum. Öğle sıcağında pek yolcu olmadığından otobüsün arka tarafları boştu. Üzerindeki tiril tiril dekolte ip askılı elbisenin yırtmacının açıldığının bacağımın ortada olduğunun farkında bile değildim. Bir süre sonra yanımdaki yaşlı amcanın bacağının sıcaklığını hissettim bacağımda. Uyukladı herhalde diye başımı kitaptan kaldırıp yaşlı amcaya baktığımda dekoltemden hafifçe gözüken göğüslerime bakarken yakaladım. İçimden adamcağıza şenlik çıktı deyip hafifçe toparlandım ve kitap okumaya devam ettim. Ama yaşlı amca bacağını bacağıma dayamaya ve yavaş yavaş sürtmeye başlayınca sadece gözlerine şenlik aramadığını fark ettim. Birden hayretle benim de amımın ıslandığını hissettim. Biraz eğlencenin ne zararı olurdu. Kitap okumaya devam edermis ve fark etmemiş gibi yapıp, bacaklarımı biraz daha araladım artık kasığıma kadar açıktaydı bacaklarım ve sıcaklamış gibi elbisemi biraz çekiştirip göğüslerimi de biraz daha serdim amcanın gözlerinin önünde. Yaşlı amca artık iyiden iyiye soluyordu. Yan gözle baktığımda o yaşına rağmen sikinin kalkmış olduğunu ve pantolonunun patlayacakmış gibi gerildiğini gördüm. Benim rahatlığımdan cesaretlenmiş olacak önce yanlışlıkla gibi çıplak bacağıma bir dokundu. Benden tepki gelmeyince bacaklarımı okşamaya başladı. Artık ben de heyecandan yerimde duramıyordum hem yakalanma korkusu, hem tanımadığım bir yaşlı adamın dokunuşları amımı sırılsıklam etmişti ve durmasın diye dua ediyordum. Otobüsün neredeyse boş olmasından faydalanan yaşlı amca elini yavaş yavaş amıma doğru ilerletmeye başladı, srıılsıklam amımla karşılaşınca keyifle gülümsedi ve parmaklarını içime sokmaya başladı. Ben kimse anlamasın diye kitap okurmuş gibi yapmaya devam ediyordum ama o kadar heyecanlanmıştımki inlememi bastırmaya çalışarak hemen orgazm olmaya başladım. Amcanın parmakları içimde her kasılışımda daha bir derine gidiyordu. Ben de elimi usulca uzattım ve pantalonunun üzerinden sikini avuçlamaya başladım. Yaşlı amca parmaklarını içimden çekip yalamaya başladığında ben artık iyice kendimden geçmiştim ama yetmemişti, o da bir yandan elini sımsıkı kıçımın altına sokmuş göt deliğimi parmaklıyordu.

Haydi inelim dedim birden adama. Elindeki gazeteyle önünü kapatan yaşlı amcayla birlikte bir sonraki durakta indik ve ilk gördüğümüz apartman kapısına daldık yakalanmak falan umurumda değildi sadece içimde o yokladığım siki istiyordum. Apartmanın ne şans ki daire olmayan ve çatıya çıkan en üst katındaki ufak aralığa çıktık. Hemen eteklerimi kaldırıp duvara döndüm amca stiringimin açıkta bıraktığı sıkı kıçımı yalamaya başladı bir yandan ısırıyor bir yandan yalıyordu. Sonunda stiringimi çekerek kopardı ve koca sikini amıma dayadı arkadan. O kadar ıslaktım ki daracık olmasına rağmen amıma giriverdi koca sik. O yaşına rağmen deli gibi köküne kadar ittiyordu artık dayanamıyordum inlemeye başladığımda ağzımı kapatan parmaklarını ısırarak orgazm oldum ve benim kasılmalarımdan iyice deliren amca içime fışkırtmaya başladı spermlerini. Sıcak sıcak içime fışkırdıkça ben daha çok kasılıyordum. Nihayet döndüm o onun otobüste benim amımın tadına baktığı gibi ben de onun sikini yalayıp tadına bakmaya başladım. Hayretler içinde yaşlı amcanın sikinin yeniden kalkmaya başladığını gördüm. Götünü de istiyorum dedi birden ve ben tekrar duvara döndürdü. Göt deliğimi yalamaya başladı yeniden ve birden götüme dayanan siki hissettim. Bir iki kez erkek arkadaşımla yapmıştık ama daha çok acı hissetmiştim. Bir yandan koca sikini ittiriyor diğer taraftan da koca göğüslerimi acıtarak koparacak gibi yoğuruyordu. Başının girdiğini hissettiğimde ağzımı kapadı yeniden ve geri kalanını da birden sokuverdi. Acıdan gözümden yaşlar geliyordu. Yavaş olmaya gerek duymadan köküne kadar girip çıkmaya başladı. Bir eliyle göğsümü yoğurmaya devam ederken öbür elini de ağzımdan çekip amımı avuçlamaya başladı. Tekrar ıslanmıştım ve acıyla karışık acayip bir zevk almaya başladım am sularım ve spermler bacaklarımdan akıyordu adamda sıvazlayıp duruyordu parmakları tekrar amıma daldığında zevkten sarsılmaya başladım aynı anda o da götüme sıcak sıcak boşalmaya başladı. Artık bacaklarımda derman kalmamıştı yaşlı amca da hayatının macerasından yorgun düşmüştü. Bir selpakla bacaklarımı temizledim ve kopardığı stringimi amcaya hediye ettim, konuşmaya gerek duymadan onu orada bırakıp çıplak kıçıma değen elbisemle yeniden tahrik olarak taksiye binip evime gittim. Belki yine karşılaşırız bir otobüste belki de sizinle karşılaşırız kim bilir?