Hikaye 13

Benim adım onur 24 yaşında 1.90 boyunda siyah saçlı ve gözlü esmer bir çocuğum, üniversite son sınıfta öğrenim görmekteyim. Üç yıldır Canan ile bir ilişkim, Canan 24 yaşında 1.60 boyunda kumral kahverengi gözlü beyaz tenli bir kız.
Cananın ablası bir iş gezisinden sonra onu ziyaret etmek için gelecekti, ben ve Canan’da onu karşılamak için güzel bir organizasyon yaptık. Benim evimde güzel bir parti verecektik ve arkadaşlarımızı’da çağırdık. Canan’ın ablası Handan 27 yaşında 1.65 boyunda kumral kahverengi gözlü ve beyaz tenli birisiydi. Akşam saat 6 gibi ablası geldi ve bize bir sürprizide vardı, gelirken yanında kuzeninide getirmişti Kuzeninin adı Yeşim’di 1.70 boyunda sarışın yeşil gözlü beyaz tenli bir kız. Parti çok güzel başlamıştı ve devam ediyordu. Hepimiz çok eğleniyorduk. Gece 1′olmuştu ve insanların çoğu gitmişti. Partide arkadaşlarım Ali, Selim, Yusuf, Ahmet ve Gökhan kalmıştı.
Ben Canan ile oturuyordum ve yanımızda Yeşim’de vardı, Yeşim güzel bir kız olduğundan Ahmet ve Yusuf onun yanına oturmuşlar onu etklemeye çalışıyorlardı. Mutfakta ise Ali, Selim ve Gökhan Handan’a sarmışlardı. Ahmet ve Yusuf Yeşimi biraz fazla rahatsız edince Canan sinirlendi ve Yeşim’i alıp yukarı odaya gitti. Biraz sonrada Handan mutfaktan sinirle çıktı ve oda yukarı çıktı. Çocuklar gelip oturdular ve sürekli Yeşim ve Handan’dan bahsettiler, bizde yukarı çıkıp onların gönüllerini almak istedik fakat kapıyı kilitlemişlerdi, çocuklar özür dilediler, yalvardılar ama kapıyı açmadılar ve küfürlü bir şekilde bizi kovaladılar.
Aşağı indik çocuklar Yeşim ve Handan’ı sikmek istiyorlardı. Konuşmaya başladık, çocuklar birşey yapmam için bana yalvarıyordu. Benimde aklıma birşey geldi ve çocuklara anlattım, tam planı anlatmayı bitirmiştim ki Canan’ın telefonu çaldı arayan annesiydi, bende telefona baktım, arayan Aycan teyzeydi, habersiz bir şekilde gelmiş ve 1,5 saat sonra burada olacakmış. Bende Aycan teyze ile konuştum Canan’ın uyuduğunu onu benim alacağımı söyledim.
Çocuklara biran önce planı uygulamalıyız dedim. Ahmet ve Ali evi toplamaya başladılar. Yusuf gidip diğer iki arabayı garaja koyacaktı ben,selim ve gökhan’da kızları dışarı çıkaracak ve onları yakalayacak planı uyugulamaya koyulduk ve bodruma indik. Yusuf arabaları parkettikten sonra oda evi toplamaya başladı. 40 dakika olmuştu ve işimiz neredeyse bitmişti.
Kızları dışarı çıkarmak için bir kovanın içinde ateş yaktık onların kapısının atından dumanı içeri gönderdik ve yangın var diye bağırmaya başladık, içeriden sesler ve çığlıklar geldi ve kapı hemen açıldı. Kapıdan Handan çıkmaya çalışırken onu tutup odaya fırlattık, hemen kızların üzerine çullandık ellerini ve ağızlarını bağladık, karşı koymaya çalıştılar ama başaramadılar. Ben Canan’ı Ali’de Yeşim’i kucakladı, diğerleri Handan’ı tutup getirdiler. Hepsini bodruma indirdik, sandalyelere oturtup bağladık, en son gözlerini bağladık. Böylece ne görüyorlar, ne ses çıkarabiliyorlar nede hareket edebiliyorlardı.
Evde yapılacak bir kaç iş kalmıştı, çocuklar onları hallederken bende annelerini alacaktım.
Gidip Aycan teyzeyi aldım, Aycan teyze 1.60 boylarında kumral siyah gözlü beyaz tenli bir kadın. Aycan teyze Canan ile benim ilişkimi biliyor ve benide seviyordu Handan ve Yeşim’in burada olduğundan haberi yokmuş. Yolu biraz uzatarak eve gittim. Aycan teyze oturdu bende yanına oturdum ve konuşmaya başladık, konuşurken aniden dört kişi üzerine çullandık onu yere yatırdık ve ağzını ve gözünü bağladık. Çocuklar onuda aşağı indirdiler sonra evdeki heryeri iyice kapatıp kilitledik ve evde kimse yokmuş izlenimi verip bodruma döndük saat 4′e geliyordu.
Ali Aycan teyzenin karşısına geçti ve göğüslerine dokunmaya çalışırken aycan onun taşaklarına sert bir şekilde bir kaç defa vurdu, Ali çok sinirlendi onu yerden kaldırdık, Aycan’ı tokatlamaya başladı. Kadının dudağını patlattı, diğer kızlarda ses çıkarmaya çalışıyordu. Ali çok sinirlenmişti kadının ellerini çözüp onu yere fırlattı yerde birkaç tekme attı sonra, onu sakinleştirmeye çalışıyorduk ama sakinleşmiyordu, küfür edip bağırıyordu. Ali bize birşeyler söylüyordu bizde yapıyorduk. Gökhan kadının ellerini tuttu, Ahmet ayakkabılarını çıkardı, Ali ve Ahmet kadının ayaklarını tutup sandalyeye sıkıca bağladılar. Sonra Ali eline bir sopa aldı ve kadının tabanlarında gezdirmeye başladı.
Ali: Bana vuran o ayaklarını kırayımda gör gününü, orospu seni
Ali başladı kadının tabanlarına vurmaya, kadın acı içinde yerde kıvranıyordu, Ali hızlı ve sert bir şekilde vuruyordu. Her sopa darbesinde kadının tabanlarından “shoppss” diye ses çıkıyordu. Bizim çocuklar gaza geldi ve diğerlerinde yapalım dediler, ben karşı çıkmaya çalışsamda beni dinlemediler ve yapmaya karar verdik. Aycan’ın ellerini bağladık ve diğerlerine yöneldik.
Önce Handan’ı aldık yatırıp ellerini bağladık, Sonra adidas ayakkabılarını çıkardık ve pembe çoraplarını 37 numara ayakları elimizdeydi ve ayak bileklerini sandalyeye tutturup bağladık.
Sıra Canan’a gelmişti ablasının yanına yatırırp ellerini bağladık, ayağındaki beyaz çoraplarını çıkardık, 35 numara küçücük ayaklarını sandalyeye bağladık.
Yeşim’i Canan’ın yanına yatırıp ellerini bağladık, Ayağında converse ayakkabılar vardı çıkardık, ayağında sarı beyaz desenli çorap vardı hepimiz bu güzel kızın ayaklarını merak ediyorduk, çorapları çıkardık, pembe ojeli bembeyaz ayaklar karşımızdaydı, ayakları kırk numaraydı. Yusuf ve Ahmet kızın ayaklarını öptüler.
Gökhan: Bununkilerden iyi ses çıkar
Hepsini yanyana koyup bağladık ve başladık falakaya, dördü birden acı içinde yerde kıvranıyorlardı. Vurdukça gaza geliyorduk, acıdan ağlamaya başlamışlardı, bayılmasınlar diye biraz vurup bekliyorduk sonra yine devam ediyorduk. Bizde iyice azmaya başlamıştık alkolün verdiği etki ve rahatlıklada yarraklarımızı çıkartıp karıların ateş gibi olmuş tabanlarına sürtüyorduk bu bizi daha da çok azdırıyordu. Falaka devam ederken Ali’ye döndüm ve sordum
Onur: Daha ne kadar devam edecez
Ali: Tabanları morarıncaya kadar, böylece ayağa kalkamazlar, bize karşı koyma ve kaçma ihtimalleri kalmaz.
Planı beğenmiştim, hepimiz değişip değişip karıları sopalıyorduk, yarrağımı Handan’ın tabanlarına sürtüp iyice gaza geliyordum. Gözleri ve ağızları bağlı olduğu için hiçbirşeyden haberleri yoktu. Karıların tabanları önce şişti sonrada yavaşça morarmaya başladı. Morluklar belli olunca sopaları bıraktık. Sonrada kimin önce hangi karıyı becereceğini belirlemek için yazı tura atmaya başladık. Bana Handan gelmişti.
Karıları alıp odalara götürdük, Handan’ı yatağa attım ve ellerini çözdüm, sonra yavaş yavaş kıyafetlerini çıkarttım, en sonda ağzını ve gözlerini çözdüm. Soyunup üzerine oturdum bir iki debelendi ama hiç hali kalmamıştı, o da ne olacağını biliyordu. Yarrağımı aldım ve göğüslerinin arasına sıkıştırıp gidip gelmeye başladım, göğüs çatalını hızlı hızlı sikiyordum. İyice kalkıp sertleşince yavaş yavaş amına soktum ve gidip gelmeye başladım, hafiften inliyordu inlemesi beni daha fazla azdırıyordu hızlandım, ben hızlandıkça o daha çok inliyordu. Amından çıktım ve yarrağımı ağzına soktum ağzında gidip gelirken birden boşaldım çok rahatlamıştım. Bir kaç dakika sonra kendimi toparladım ve tekrar amına girdim amı iyice sulanmıştı hızlı hızlı gidip geliyordum bir yandan da göğüslerini öpüp yalıyordum. O sıcacık amda gidip gelirken ağzımda göğüslerinin güzel tadı vardı. Bir kez daha amından çıktım ve yine ağzına vererek boşaldım.
Sonra sıra Canan’a geldi, odaya girdim ağlıyordu, kapıyı kapattım
Canan: Neden böyle birşey yaptın
Onur: Kes sesini be…
Canan’ın üzerine çıktım ve göğüslerine yapıştım, öpüp yalıyordum sonra amına doğru indim ve bir süre öptüm. Sonra bacaklarını yaladım, yine amına çıktım ve girdim yavaşça gidip gelirken Canan altımda ağlıyordu. Sikip amından çıktım ve ağzına verip boşaldım.
Daha sonra sıra Aycan teyzeye geldi odaya girdim, kadın yüzüstü yatakta yatıyordu.
Çevirdim kadın bana baktı ve konuşmaya başladı
Aycan: Ben seni evladım yerine koydum sen ne yaptın böyle?
Onur: Sana mis gibi taze yarraklar buldum daha ne istiyorsun
Bacaklarını açıp amına girdim, ve hızlandım kadın çığlık atıyordu, adeta altımda eriyordu bir yandan da vücudunu ve göğüslerini yalıyordum, tadı aynı Canan’a benziyordu. Karının dudaklarına yapışıp öpmeye başladım tamamiyle benim olmuştu, amından çıktım ve karıya sakso çektirtip boşaldıktan sonra odadan ayrıldım.
En sonunda sıra Yeşim’e gelmişti,
Yeşim: Ne olur yapma sen üçüncü olucan dayanamam
Onur: Sende dördüncü olacan orospu…
Üzerine çıkıp dudaklarına yapıştım, uzun süre karının dudaklarında kaldım sonra göğüslerini öpüp yaladım sonrada götünü ve ardından bütün vücudunu, tadı herşeyden tatlıydı küçük orospunun, amına girdim ve sikmeye başladım, hızlandıkça nefes alışverişi hızlanıyordu, iniltileri arttıkça kendimi daha güçlü hissettiriyordu bana. Çıkıp ağzına verdim yarrağımı dişlerine sürte sürte gidip geliyordum, öğürmeye başlayıp başını kaldırmaya çalışınca saçından tuttum ve başını yastığa yapıştırdım. Ağzına boşaldım karı ağlamaya başladı, sonra yüzüstü çevirdim ve bacaklarını açtım, sağolsun çocuklar benim için göt deliğini büyütmüşlerdi karının, götüne girdim gidip geldikçe daha çok bağırmaya ve ağlaması artmaya başladı, durmam için yalvarıyordu, bende kahkahlar atarak götünü sikiyordum, en sonunda götüne boşaldım, Yarrağımı ağzına soktum temizlettim ve işim bitmişti.
Herkesin karıları sikip işlerini bitirdiğinde saat sabah 10′u geçiyordu. Sonra karıları kucaklayıp tekrar bodruma indirdik ve hepsini yere attık, birbirlerine bakıp ağlıyorlardı. Hepsini aynı şekilde yere yatırıp ellerini bağladık, çok fazla konuşuyor ve yükses sesle ağlıyorlardı, bunun üzerine ağızlarını bağlamak zorunda kaldık. Sonra hepsinin ayaklarını alıp tekrar sandalyelere bağladık. Korku dolu gözlerle bize bakıyorlardı.
Ali: Korkmayın, falakaya yatırmayacaz, ama sözümüzü dinlemezseniz daha beter işkenceler yaparız.
Ali Aycan’ın yanına gitti ve ağzını açtı, sonra kadının ayak ucuna geçti.
Ali: Kocanı arayacaksın ve bir süre kıznın yanında kalacağını söyleyeceksin tamam mı?
Aycan: Artık dediklerinizi yapmayacam
Ali: Sen bilirsin
Ali kadının su topmış tabanlarını yavaş yavaş patlatıp derilerini soymaya başlayınca kadın dayanamadı
Aycan: Tamam ne istersen yapacam, dur artık, tamam
Handan’ın tabanlarındaki deriyi soydu ve işi arayıp hasta olduğunu bir süre gelemeyeceğini söylettirdi, Yeşim’e de ailesine kuzeninin ve teyzesinin yanında olduğunu söylettirdi.
Hepsini bir hafta boyunca siktik ve istediğimiz herşeyi yaptırdık, bütün olanları kaydettik ve elimizdeki büyük koz sayesinde ne zaman istersek artık bizimle olacaklar…