Hikaye 27

Ben yeni evliyim kocamla düğünden sonra eve geldik hemen yapmak istiyodu bn biraz teredütteydm ama canım da istiyodu en önemlisi merak edydum. yatak odasna kucağında götürdü. aykta durdm bi süre sonra yavaşça boynumu yaladı ve gelinliğimi çıkrdı. beni yavaşça soydu. bi anda çekmeceden kelepçe ve kırbaç çıkardı. bunları nerden buldun deynce bna düğünden önce bi mağzadan aldım dedi.

Tamam dedim ikimizde soyunmuştuk önce kızlığımı patlattı deli qibi acıyıdu ama zamnla zewk almaya başladm. kızlık gdince çarşaf değitrdm ve bu sefr beni yatağa attı ve kelepçeledi. üstüme çıktı backlarımı ayrdı. yapma sedat bu qn bu kadr yeter dediysmde dinlemedi. amımı deli gibi yalamaya başladı çok zevk alıyordum yatkta kıvranıyordum sik beni diye bağrmaya başladım.

69 pozsyonu yaptı ve sonra amıma kökledi zevke gelmiştm.azıma aldım git gel yaptım. sonra ben onu kelpçeleyip kırbaçla vuruyordum oda bnm götüme eliyle vuruyordu. çok hoşuma gidyordu. içeriden bal ve gül yaprakları getrdi önce balı amıma sürdü ve yalamaya başladı gül yapraklarınıda döktü diliyle teker teker alıyordu ve çok zevke gelmiştim… beni 4-5 posta daha sikti ve çokkk zevk aldık her gün yapıyoruz. herkese tavsiye edyoruz…