Hikaye 22

Size 3 ay önce yaşanmış bir olayımı anlatacağım. Ben İzmirde 24 yaşında çevremdeki diğer kızlara göre güzel bir kızım ki güzelliğime ve fiziğime özen gösteririm adım Burcu bu arada . Sevgililerimle en fazla beni okşamalarına izin veriridim o da bazılarına neyse en son erkek arkadaşımla 7 aydır çıkıyorduk ve beni doğum günü partisine çağırdı ben sonuçta sevgilim deyip gittim gittiğimde henüz kimse gelmemişti sorduğumda yakında kızlı erkekli bir grup olarak gelirle dedi tamam deyip içeri geçtim.O sırada kapı çaldı ve tanımadığım 5-6 erkek içeri girdi sonra bana laf atmaya başladılar bende biraz açık giyinmiştim sonra sevgilim yanıma oturdu ve bacaklarımı okşamaya başladı sonra vajinama doğru ilerledi elini tutmaya çalışıtım beni koltuğa yatırdı ve yalamaya başladı o an anladım ki tacize uğruyordum diğer erkekler göğüslerimi kalçalarımı vajinamı ellemeye başladılar erkek arkadşımsa üzerime çıkımış beni zorla öpüyordu sonra penislerimi yüzüme tutum yalamamamı söylediler ve dediklerin yapmazsam beni öldüreceklerini söylediler ben ise yalvarıyordum nolur bana birşey yapmayım daha bekaretimi kaybetmedim diye ama dinlemiyorlardı sonra penislerini sert ve dik olana kadar yalattılar aralarından birininki çok büyüktü . Sonra beni soydular çırıl çıplak olmuştum.Aralarındabn biri vajinamı yaldı ve sırılsıklam etti ben ise ağlıyordum . Sonra penisi büyük beni kucağına larak oturdu ve kulağıma senin tadına ilk ben bakcağım ilk benim 25 cmimi yiyeceksin dedi ağlıyor ve küfrediyordum ama nafile . Sonra penisin ucu yavaşça giriyor gibi oldu canım çok yanmıştı ve bağırmıştım o da daha sokmadım bile diyerek gülmüştü ve aniden beni penisinin üzerine oturdurdu ve benim acıdan gözlerim dolmuştu ama daha hepsi içine girmemişti bile sonra beni kucağında hoplata hoplata becerdi vajinam genişledim ve içime boşaldı sırayla hepsi bunu yaptı içime boşaldı ama daha seninle işimiz bitmemdi diyorlardı ve beni domaltıp anüsümü zorlamaya başladılar benim ise canım çok yanıyordu ama daha sokamamışlardı bile sonra içeriden bir krem getirip iyice kremledi ve beni anüsüme soktu kızlığım giderken bile böyle bir acı hissetmemiştim sırayla anüsümdende becerdiler beni artık yeter diyordum ağlayacak gücüm bile kalmamıştı sonra biri vajinama penisin soktu biri daha geldi oda vajinamı zorladı ve oda soktu en sonunda vajinamda 2 tane penis beni beceriyordu o sırada bir taesi ağzıma verdi vajinamdiklerden biri boşalıp çıktı diğeri beni yüz üstü hoplatıyordu bu sırada bir de anüsüme soktu hem anüsten hemde vajimdan beceriliyordum her biri bütün bi gece boyunca içime ve üzerime boşaldılar her yanım meni olmuştu fark etmedeğim bir şey vardı bana tecavüz ederlerken bunun videosunu çekmişler ve şimdi beni istedikleri gibi pazarloyorlar ailem bunu öğrendi artık onlarlada görüşmüyorum ameliyatla göğüslerime slikon yaptırdım artık hayat kadınıyım malesefki ama işimi hiç sevmiyorum .