Hikaye 38

mrb ben izmirden asya 25 yasındayım bayan koaforuyum ewlı bır cocuk annesıyım.dun terzime gittim pantolonumun fermarı bozulmusdu bırakdım 2saat sonra almaya gittim terzim 25 yasında seyrek saclı vucudu güzel sempatik biri beni görünce şöyle bir bakdı üstümde siyah tulum vardı tulumun çok güzel dedi bende güldüm içindeki daha güzel dedim oda güldü elimden tutdu gelsene dedi ve arkaya götürdü dudağıma yapışdı tulumu sıyırdı boynumu opuyordu tangamı indirdi ve eyilip vajınamı yalamaya basladı cekyata yatırdı şortunu sıyırdı 14 cm falan bi yarra vardı kalkmışdı azıma verdı bır ıkı gıt gel yapdıkdan sonra hemen amıma bacaklarımı omzuna aldı sonra bı bacagımı bırakdı cok hızlı gıt gel yapıyordu ve ilk defa kocamı aldatıyordum ama terzim kadın ruhundan anlıyordu heryönden.yaklaşık 20dakika gitgel yapdı terlemısdı opusuyorduk bı tarafdanda veben titreyerek boşaldım sımsıkı sarıldım ona yapısdım dudagına yercesıne.hemen domaltdı benı ve arkamdan gırdı daha önce hiç oral yapmamışdım bi anda girdi azcık acıdı ve bir iki dakka gitgel yapdıkdan sonra içime boşaldı..hemen toparlandık birbirimizden ayrılamıyorduk adeta hala öpüşüyorduk..canım terzim..her fırsatta gidip onla oluyorum çoğu zaman ben boşalıyorum o boşalmadan kaçıyorum..dükkanlarımız yakın ve basımda hesap sorcak kaynanam var.ama kaynanam dul ve okdarda güzel bir kadın onuda terzime sikdirirsem ve yakalarsam bana hesap soramaz bida…canım hep terzimle olmak istiyo onla sarılmak onla uyumak istiyo ne kocam ne çocugum hiç aklımda bile diğil aklımı aldı adeta !