Hikaye 16

Selam arkadaşlar vakit buldukça hep bu sitedeki itirafları
okurum ve bu kez de kendim itiraf etmeye ve yollamaya karar verdim.
Bir dükkanım var inşaat malzemeleri üzerine ve yan binada 4.
katta komşum olan Hülya adında bir bayan yaşıyor.
Kendisi çok güzel bir kadın evli ve hiç çocukları yok.
Komşu olmamızdan dolayı bazen uğruyor ufak tefek
şeyleri bahane ederek benimle konuşmak istiyor.
Birgün akşam üzeri yine yanıma
uğradı. Lavabosunun tıkalı
olduğunu ve kocasının ilgilenmediğinden bahsetti
Zahmet olmazsa gelip bir bakabilirmisin? dedi. Ben de
Hemen gelemem fakat dükkanı kapatınca gelir bir
bakarım. dedim. Mutlaka bekliyorum. dedi ve gitti.
Dükkanı kapattım ve Hülya’lara çıktım. Zili
çaldım kapıyı Hülya açtı. Kadın afet birşey.
Buyur dedi ve içeri davet etti. Kocasını sordum
Kahvede saat 24:00′den önce gelmez…
dedi. Arıza nerede bir bakayım. dedim. Acele
etme senin karnın açtır şimdi ben yemek yiyorum gel
beraber yiyelim sonra bakarız. dedi. Tamam. dedim
ve odaya geçtik. Ne göreyim: mükemmel hazırlanmış bir masa
sanki beni bekliyormuş gibi.
Yemeklerimizi yerken biraz sohbet ettik. Kadın kocasından tamamen
bıkmış ve çıkış yolu arıyor.
Kocasının çocuğu olmadığı için
karısından kaçma yoluna gitmiş. Hep işten kahveye
kahveden gece eve sabah tekrar işe gidiyormuş. Hergün bu
şekilde geçiyormuş. Kadın Artık dayanacak gücüm
kalmadı başımı yaslayacak derdimi anlatacak kimsem
yok. diyerek benden yardım istiyor. Ben de ona ‘Kocası
ile konuşabileceğimi’
söylediğimde Hayır bunun tek çözümü benim hamile kalmam.
Bu konuda bana yardımcı ol ne
olur… dedi.
Ben biraz naz falan yaptım fakat dünden razıydım.
(Lavabonun tıkanması bahane imiş). Yemeğimizi yedik ve
Hülya müzik açarak yanıma geldi ve dans etmeye başladı.
Okadar güzel dans ediyor ki tüm vücudu
kıvrılıyordu. Elinden tutarak yanıma çektim.
Dudağımdan öpmeye başladı dudağımı bir
emiyor sanki yutucak. Bir taraftan ben Hülyayi soyuyorum bir taraftan da
o beni soyuyor. Derken sadece külotlarımızla
kaldık. Hülya’nın vücüdu nefis bir şekilde beni bekliyordu.
Bir taraftan öpüşüyor bir taraftan da ellerimle her tarafını
okşuyordum. 15-20 dakika bu şekilde devam ettim. Daha sonra o
füze gibi göğüslere geçtim sanki hiç ellenmemişti sanki bana saklamıştı
bu zamana kadar. Hülya çıldırıyor Yala beni dağıt beni… diyordu. Külodunu
yavaş yavaş çıkartıp attım. Traşlı
şeftalisi artık gözümün önünde idi. Ellerimle o yeni tüyü
çıkakmaya başlayan şeftaliyi seviyordum. Hülya gözlerini
kapamış dudaklarını ısırıyor benden
gelecek hamleleri bekliyordu.
Hülyayı yere çöktürdüm ve yarrağımı ağzına
verip güzelce yalattım. Ben bir kadını sikmekten çok
ağzına verip emdirip yalatmayı çok severim. Neyse güzelce
yalatıp ağzına boşaldım tüm menilerimi yutturdum.
Hülyayı yere yatırıp o güzel şeftalisine gömüldüm.
Daracık minnacık deliği olan bir amcık. Hülyayı
yalayarak kudurtuyordum. Yalayarak 3 sefer boşalttım.
Sonra Hülyayi domaltıp arkadan amcığına yavaşça
geçirdim ve inanın sanki yeni delinen amcık gibi zorla soktum.
Benim alet fazla uzun değil 18 cm fakat kalınlığı
6 cm. Hülya bunu aldı ama bir çığlık attı bina
yıkıldı zannettim hemen ağzını
tıkadım. Yavaş yavaş gidip gelmeye başladım.
Hülyayı zaptedemez oldum çıldırıyor. Ben artık
gidip gelmiyordum kendisi gidip geliyor kudurmuş gibi bağıra
bağıra boşalıyor Tekrar yap… diye yalvarıyordu.
Hülya 4 kere boşaldı ama ben hala boşalmadım. Bunu
koltuğun üzerine doğru yatırdım
bacaklarını omuzuma aldım ve sandeviç gibi yaptım.
Bütün gücümle yüklendim. Onu bu arada 3 sefer daha boşalttım ve
bende artık gelmek üzereydim. Hülya’ya sordum
Gerçekten çocuk istiyormusun? diye.
Evet çok istiyorum ne olur içime boşal. dedi ve beni
kendine çekti. Tüm döllerimi inlete inlete içine
boşalttım.
Hülya Böyle bir sikicinin olduğunu bilseydim şimdiye kadar
kocamı bir dakika bile beklemezdim. Kocamın siki 13 cm ve ince.
Hemen iki üç sokuşta boşalıyor ve arkasını dönüp
yatıyor. Bu güne kadar ben herkes böyle yapıyor
zannederdim… dedi.
Birer sigara yaktık ve biraz dinlendikten sonra Hülya’ya Seni götten de sikmek istiyorum. dedim kabul
etmedi. Felaket ısrar etmeme rağmen birtürlü ikna edemedim. Sonra
Bak sen bilirsin benden bu kadar. Birdaha beni arama. deyince
Ben bunu götüme alamam ki alacağımı
bilsem götümü senden başkasına mı siktirecem? Lütfen beni bırakma.
Ben bu yaraksız ne yaparım?
Tam da yeni bulmuşken kaybetmek istemiyorum… diye yalvarmaya
başladı.
Ama ben çok istiyorum. Senin tüm deliklerini doldurmak ve benim etmek
istiyorum! deyince kabul etti. Yarağımı Hülya’nın
ağzına verdim ve iki dakikada kazık gibi oldu. Krem getirdi.
Domaltıp göt deliğine ve yarrağıma
sürdüm. Yavaş yavaş abandım. Hülya bağırıyor
Ne olur yapma… diye. Hemen ağzına yastığı
verdim ve Yastığı ısır! dedim. Benim
yarak girmek bilmiyor abandıkca abanıyorum nerdeyse götü yırtıldı
fakat yarağım girmiyor. Son bir hamle yaptım ve yarrağımın
kafasını zorla sokabildim…
Ben biraz daha… biraz daha… derken yarağımı tümden
soktum. Bu arada Hülya kendinden geçmişti hiçbirşey
hissetmiyordu. Ufak ufak gidip gelmeye başladım. Yarağım
kan olmuş ve zorla gidip geliyordu. Biraz gidip geldikten sonra götü
iyice alıştı. 11-12 dakika gitgel yaptım ve Hülya’nın
götünün derinliklerine boşaldım. Hülya bu arada biraz da olsa
kendine gelmişti ve o da zevk almaya başlamıştı.
Az sonra götüne bir kez daha boşaldım ve yere yığıldım
kaldım…
Artık Hülya götünün üstüne oturamıyor koltuğa doğru
yatıyordu. Götü 3-4 cm çapında açılmıştı.
Beni mahvettin… diyerek sızlanıyordu. Daha
ömrümde böyle hiç sikilmedim. Beni hergün gelip sikeceksin yoksa dükkana
gelirim orda siktiririm sana. Götüm çok acıdı ama olsun amım
da yarak gördü ikimiz de istediğimizi alıyoruz. Bir de çocuğum
olursa yuvam yıkılmaktan kurtulur ve kocam da eve gelir artık.
diyordu…
Bu olaydan sonra hergün gider ve hergün sikerim Hülyayı. Kocası
da biliyor artık ve evine erken geliyor. Bazen kocası ile üçlü de
yapıyoruz. Hatta ve hatta bir sefer de onu siktim. Ama yarağıma
dayanamadı ve bir daha bana siktirmeyeceğine dair tövbe etti…
Bu arada Hülya 5 aylık hamile oğlan olursa benim adımı
koyacakmış.
Herkese bol seks dolu günler.
Selam arkadaşlar vakit buldukça hep bu sitedeki itiraflarıokurum ve bu kez de kendim itiraf etmeye ve yollamaya karar verdim.Bir dükkanım var inşaat malzemeleri üzerine ve yan binada 3.katta komşum olan Hülya adında bir bayan yaşıyor.Kendisi çok güzel bir kadın evli ve hiç çocukları yok.Komşu olmamızdan dolayı bazen uğruyor ufak tefekşeyleri bahane ederek benimle konuşmak istiyor.
Birgün akşam üzeri yine yanımauğradı. Lavabosunun tıkalıolduğunu ve kocasının ilgilenmediğinden bahsetti Zahmet olmazsa gelip bir bakabilirmisin? dedi. Ben de Hemen gelemem fakat dükkanı kapatınca gelir birbakarım. dedim. Mutlaka bekliyorum. dedi ve gitti.
Dükkanı kapattım ve Hülya’lara çıktım. Ziliçaldım kapıyı Hülya açtı. Kadın afet birşey. Buyur dedi ve içeri davet etti. Kocasını sordum Kahvede saat 24:00′den önce gelmez… dedi. Arıza nerede bir bakayım. dedim. Aceleetme senin karnın açtır şimdi ben yemek yiyorum gelberaber yiyelim sonra bakarız. dedi. Tamam. dedimve odaya geçtik. Ne göreyim: mükemmel hazırlanmış bir masa sanki beni bekliyormuş gibi.
Yemeklerimizi yerken biraz sohbet ettik. Kadın kocasından tamamenbıkmış ve çıkış yolu arıyor.Kocasının çocuğu olmadığı için karısından kaçma yoluna gitmiş. Hep işten kahveye kahveden gece eve sabah tekrar işe gidiyormuş. Hergün buşekilde geçiyormuş. Kadın Artık dayanacak gücümkalmadı başımı yaslayacak derdimi anlatacak kimsemyok. diyerek benden yardım istiyor. Ben de ona ‘Kocasıile konuşabileceğimi’söylediği
mde Hayır bunun tek çözümü benim hamile kalmam.Bu konuda bana yardımcı ol neolur… dedi.
Ben biraz naz falan yaptım fakat dünden razıydım.(Lavabonun tıkanması bahane imiş). Yemeğimizi yedik veHülya müzik açarak yanıma geldi ve dans etmeye başladı.Okadar güzel dans ediyor ki tüm vücudukıvrılıyordu. Elinden tutarak yanıma çektim.Dudağımdan öpmeye başladı dudağımı biremiyor sanki yutucak. Bir taraftan ben Hülyayi soyuyorum bir taraftan dao beni soyuyor. Derken sadece külotlarımızlakaldık. Hülya’nın vücüdu nefis bir şekilde beni bekliyordu.
Bir taraftan öpüşüyor bir taraftan da ellerimle her tarafınıokşuyordum. 15-20 dakika bu şekilde devam ettim. Daha sonra ofüze gibi göğüslere geçtim sanki hiç ellenmemişti sanki bana saklamıştıbu zamana kadar. Hülya çıldırıyor Yala beni dağıt beni… diyordu. Külodunuyavaş yavaş çıkartıp attım. Traşlışeftalisi artık gözümün önünde idi. Ellerimle o yeni tüyüçıkakmaya başlayan şeftaliyi seviyordum. Hülya gözlerinikapamış dudaklarını ısırıyor bendengelecek hamleleri bekliyordu.
Hülyayı yere çöktürdüm ve yarrağımı ağzınaverip güzelce yalattım. Ben bir kadını sikmekten çok ağzına verip emdirip yalatmayı çok severim. Neyse güzelceyalatıp ağzına boşaldım tüm menilerimi yutturdum.Hülyayı yere yatırıp o güzel şeftalisine gömüldüm.Daracık minnacık deliği olan bir amcık. Hülyayıyalayarak kudurtuyordum. Yalayarak 3 sefer boşalttım.
Sonra Hülyayi domaltıp arkadan amcığına yavaşçageçirdim ve inanın sanki yeni delinen amcık gibi zorla soktum.Benim alet fazla uzun değil 18 cm fakat kalınlığı6 cm. Hülya bunu aldı ama bir çığlık attı binayıkıldı zannettim hemen ağzınıtıkadım. Yavaş yavaş gidip gelmeye başladım.Hülyayı zaptedemez oldum çıldırıyor. Ben artıkgidip gelmiyordum kendisi gidip geliyor kudurmuş gibi bağırabağıra boşalıyor Tekrar yap… diye yalvarıyordu.
Hülya 4 kere boşaldı ama ben hala boşalmadım. Bunukoltuğun üzerine doğru yatırdım bacaklarını omuzuma aldım ve sandeviç gibi yaptım.Bütün gücümle yüklendim. Onu bu arada 3 sefer daha boşalttım vebende artık gelmek üzereydim. Hülya’ya sordum Gerçekten çocuk istiyormusun? diye. Evet çok istiyorum ne olur içime boşal. dedi ve benikendine çekti. Tüm döllerimi inlete inlete içineboşalttım.
Hülya Böyle bir sikicinin olduğunu bilseydim şimdiye kadarkocamı bir dakika bile beklemezdim. Kocamın siki 13 cm ve ince.Hemen iki üç sokuşta boşalıyor ve arkasını dönüpyatıyor. Bu güne kadar ben herkes böyle yapıyor zannederdim… dedi.
Birer sigara yaktık ve biraz dinlendikten sonra Hülya’ya Seni götten de sikmek istiyorum. dedim kabuletmedi. Felaket ısrar etmeme rağmen birtürlü ikna edemedim. Sonra Bak sen bilirsin benden bu kadar. Birdaha beni arama. deyince Ben bunu götüme alamam ki alacağımıbilsem götümü senden başkasına mı siktirecem? Lütfen beni bırakma.Ben bu yaraksız ne yaparım?Tam da yeni bulmuşken kaybetmek istemiyorum… diye yalvarmayabaşladı.
Ama ben çok istiyorum. Senin tüm deliklerini doldurmak ve benim etmekistiyorum! deyince kabul etti. Yarağımı Hülya’nınağzına verdim ve iki dakikada kazık gibi oldu. Krem getirdi.Domaltıp göt deliğine ve yarrağımasürdüm. Yavaş yavaş abandım. Hülya bağırıyor Ne olur yapma… diye. Hemen ağzına yastığıverdim ve Yastığı ısır! dedim. Benimyarak girmek bilmiyor abandıkca abanıyorum nerdeyse götü yırtıldı fakat yarağım girmiyor. Son bir hamle yaptım ve yarrağımınkafasını zorla sokabildim…
Ben biraz daha… biraz daha… derken yarağımı tümdensoktum. Bu arada Hülya kendinden geçmişti hiçbirşeyhissetmiyordu. Ufak ufak gidip gelmeye başladım. Yarağımkan olmuş ve zorla gidip geliyordu. Biraz gidip geldikten sonra götüiyice alıştı. 11-12 dakika gitgel yaptım ve Hülya’nıngötünün derinliklerine boşaldım. Hülya bu arada biraz da olsakendine gelmişti ve o da zevk almaya başlamıştı.Az sonra götüne bir kez daha boşaldım ve yere yığıldımkaldım…
Artık Hülya götünün üstüne oturamıyor koltuğa doğruyatıyordu. Götü 3-4 cm çapında açılmıştı. Beni mahvettin… diyerek sızlanıyordu. Dahaömrümde böyle hiç sikilmedim. Beni hergün gelip sikeceksin yoksa dükkanagelirim orda siktiririm sana. Götüm çok acıdı ama olsun amımda yarak gördü ikimiz de istediğimizi alıyoruz. Bir de çocuğumolursa yuvam yıkılmaktan kurtulur ve kocam da eve gelir artık. diyordu…
Bu olaydan sonra hergün gider ve hergün sikerim Hülyayı. Kocasıda biliyor artık ve evine erken geliyor. Bazen kocası ile üçlü deyapıyoruz. Hatta ve hatta bir sefer de onu siktim. Ama yarağımadayanamadı ve bir daha bana siktirmeyeceğine dair tövbe etti…
Bu arada Hülya 5 aylık hamile oğlan olursa benim adımıkoyacakmış.
Herkese bol seks dolu günler.