Hikaye 14

Herkese selam ismim serkan 28 yaşındayım bu yaşadığım olayı yazayımmı diye düşünürken en sonunda yazmaya karar verdim bu sitelerde okuduğum ensest hikayelerin ne kadarı doğru bilmiyorum ama ben bu yaşadığım güzel olayı biranda kısa bir süre içerisinde yaşamadım seneler geçti buna ulaşabilmek için. Onun için tamamen gerçektir. Gelelelim yaşanılmış en güzel oalaya yani yengemle ilişkimize. Yengemin adı fatma 49 yaşında öyle bir vücudu varki hayal bile edemessiniz o herzaman ulaşmaya çalıştığım hedefim haline gelmiş olan vücut benim artık. Bundan tam 3 sene öncesi yani 25 yaşındayken amcamlara gitmiştim herzamanki gibi sıradan birgün olur derken belkide benim için dönüm noktası oldu evde amcamın büyük oğlu ile misket oynuyorduk tabi amcamın oğlu o zaman daha 6 yaşında yaramazmı yaramaz durmuyor durduğu yerde yengemde oğluyla biraz ilgilenmemi istedi başladık biz misket oynamaya yengemde yerde oturmuş el işi yapıyordu biz oğluyla misket oynarken tabi misketin gittiği her yönde hareket halindeyiz birara misket yengemin altına gitti hemen koşup elimi altına sokup aldım ve hemen yengemin dibine oturdum arka arkaya popolarımız birbirine değiyor yengem hiç istifini bile bozmadı belkide bu daha çocuk ya ne olcakki diye düşündü heralde neyse ben bişeyler olmaya başladım o vakte kadar böyle bişey hissetmemiştim hiç aletim kalkamaya başladı aradan bi on dakika sonra yengem kalkıp dışarı çıktı. Biz oyunumuza devam ettik ama ne olmuştum anlatamam bu vakte kadar yengemi hiç bu gözle bakmamıştım yengem benim için ulaşmak istediğim hedef haline geldi hep hayalimde yengem vardı her seferinde vücudunu süzüyordum artık evlerine her gittiğimde hep yengemi dikizliyordum hergeçen gün dahada bağlanmaya başlamıştım sanki aşık oluyordum yengeme evet aşık olmuştum yengeme hani o yaşta birilerine aşık olma çok olur ya ben yengeme aşık olmuştum napsam aklımdan çıkmıyordu hep yengemi düşünerek otuzbir çekiyordum. Bu aşk hep gizli kaldı hiçbirzaman yengeme açılamadım çünkü hep ters tepki verir diye düşündüm ya ters tepki verirse ben napardım nasıl yengemin veya amcamın veya ailemin yüzüne bakardım. Neyse seneler geçtikçe yengeme olan aşkım hızla artıyordu neler yapmadımki gizli gizli odasına girip külotunumu almadım çamaşır yıkadıktan sonra balkona serdiği o külotlarından birini alıp tuvaletlerde azmı amına gelen kısmı yarağıma sarıp boşalmadım birgün yine odasına girip kirli sepetini karıştırırken külotlarından bitanesini kanlı gördüm daha ıslaktı yeni çıkarmış heralde diye düşündüm ama anlamdığım bişey vardı külot niye kan olmuştu acaba amında yaramı vardıda veya bişeymi çarptı da kanadı diye düşündüm o an ne bileyim çocuğuz daha o an yengem noldu sana bişeymi oldu bişeyin yok değilmi diye panikleyip sormak geldi gördüğüm zaman insan aşık olduğu kadına zarar gelsin istemez değilmi bende öyle düşündüm işte onu karım gibi görüyordum yani herşeyiyle ilgilenmek istiyordum ne derse ikiletmeden yapıyordum zaten herseferinde .neyse ben o soruyu sormadım tabi ne diycektimki ya ben külotlarını karıştırıyordum da birinin kanlı olduğunu gördüm mü diycektim. Neyse bunu ilerki zamanlarda öğrendim çocuk olduğumuz için safız işte meğersem adet kanıymış bunu öğrendikten sonra çok tahrik olmuştum niye ogün aletime sarmadım kanlı külotu diye dövündüm durdum birgün yine kirli sepetini karıştırırken o ne evet evet yine kanlı külotu o kadar sevindimki anlatamam hemen alıp tulavalete koştum külotun kanlı kısmını tam aletime sarmaladım başladım ileri geri hareket ettirmeye aletim yengemin adet kanı olmuştu öyle bir boşaldımki bu vakte kadar hiç öyle boşalmamışımdır artık yengemin adet günlerinide öğrenmiştim her adet günlerini iple çekiyordum her ayın beşinci altıncı veya yedinci günleri mutlaka kirli sepetinden kanlı külotunu alıyordum çoğu zaman takip edip yeni çıkardığı zaman alıyordum taze taze kan zamanla ağzıma alıp emmmeye başladım kanı. Herseferinde değişik fantezi yapıp boşaltıyordum kendimi birgün yine kirli sepetinde külotunu ararken baktın birtanesine zannedersen birkaçgünlük olmalı hiç bu vakte amının kokusunu çekmemiştim içime buda değişik bir fantezi olur diye düşündüm ve tuvalete koştum hemen am kısmına gelen yere baktım hafif sarımtılıydı belkide am suyuydu hemen burnuma götürdüm ya olamaz böyle bir koku mest olmuştum resmen dakikalarca çektim içime am kokusunu sonra dilimi değirince o nasıl tat anlatamam emdim emdim seneler hep böyle külotlarıyla tatmin olmakla geçti ama artık kesmiyordu beni napıp edip yengeme ulaşmalıydım devamlı külotlarından kokladığım ve tadını aldığım o sıcacık ateşli bal tatlısı amını artık gerçekten yalayıp yutmalıydım ama nasıl halen korkuyordum ters tepkiden neyse seneler geçiyor bu arada ben 19 yaşına gelmiştim artık delikanlıydıydım kanım kaynıyordu yengemi çok arzuluyordum yengemde son zamanlarda daha bi sıcak davranmaya başlamıştı bana bunu sezebiliyordum birgün bizim evi aradı annem çıktı telefona yengen çağırıyor mutfakta buzdolabının yeri değişecekmiş temizlik yapıyormuş evde kimse yokmuş dedi bir saat kadar sonra gittim keşke hemen gitseydim dedim işim vardı o an neyse amcamlara vardığımda amcam eve gelmiş yengeme dedim aldnızmı buzdolabını dedim yengem bana öyle bir baktıki kızgındı sanki tamam hallettik dedi ama buzdolabı eski yerinde duruyordu aklıma hemen acaba yengemde benimi istiyordu diye düşündüm evde kimse yokken çağırması ve duzdolabının yerinin değişmemesi başka adrese çıkmaz herhalde eve gelince kafamı duvarlara vurdum inanın niye hemen gitmedim diye neyse aradan yine yıllar geçti tekrar öyle bişey olmanı ben hep çağırmasını bekledim ama olmadı bu zaman içinde ben neler neler düşünmedimki hatta tecavüz etmeyi bile düşündüm ama sonucuda vardı bunun isteyerek olması daha iyiydi ve işte o gün geçen hafta 15 senedir hayalini kurduğum o gün yengem beni çağırmıştı bu sefer cebimi aradı amcam şehirdışına iş için gitmişti 10 gün gelmeyecekmiş 5 gün sonra aradı beni amcamın oğluda kızıda üniversitede okudukları için evde kimsecikler yoktu yengemden başka telefonu heyecanla açtım yengem yine temizlik yapıyormuş yardım istedi benden bu sefer kaçırırmıyım hemen damladım eve yengem bile hayret etti ne çabuk geldin diye neyse eve girince oturduk biraz hoşbeşten sonra
yengem
- sana kahve yapayım
- ne kahvesi yenge yardıma geldim ya ne yapacağız dedim ( tabi numara yapıyorum bu şekilde )
- acelesi yok işin hele kahveni iç anlatacaklarım var
neyse kahveyi içerken buyur yenge dedim bişeymi oldu hayırdır filan dedim
- ya nasıl anlatacağımı bilmiyorum nolur kızma bana anlattıktan sonra çünkü seni daha yakın hissettim kendime böyle bir konuyu sana açmaya karar verdim çünkü o kadar zor durumdayımki anlatamam
- çekinme yenge çok önemli bişeymiydi hadi anlat her zaman emrine amadeyim biliyorsun
- tabiî ki önemli ama gelde anlat , anlatması öyle basit değil bunu anlattıktan sonra gri dönüşü olmayan bir yola gireceğiz her şey değişecek hayatımızda hazırmısın buna
- Hadi yenge anlat artık her şeye hazırım rahatla biraz çekinecek bişey yok ben yabancımıyım
- ya Serkan ben nasıl bir kadınım bir eksiğim kusurum varmı
- yok daha neler nerden çıktı şimdi bu yenge o kadar güzelsinki herkesi büyülüyorsun
- gerçekten böylemi düşünüyorsun o kadar etkileyecek kadar güzelmiyim
- o kadar yenge o kadar
- ama amcan hiç öyle düşünmüyor galiba
- niye nolduki
- ben bir kadınım Serkan isteklerim arzularım var ama amcan hiç oralı değil en son ne zaman beraber olduğumuzu bile hatırlamıyorum artık canıma tak etti bir fırsatını bulup sana açılayım dedim çünkü kimseye güvenemiyorum bu konuda seni artık uzunca bir süredir tanıyorum bir dediğimi iki etmiyor her dediğime koşuyorsun inanki amcandan bile fazla ilgi alaka gösteriyorsun bana en azından ben öyle olduğunu düşünüyorum sende sır çıkmaz biliyorum
- bak sen şu amcama senin gibi kadını bulmuş ihmal mi ediyor yenge kusura bakma ama amcam çok salaklık ediyor senin gibi bir kadını nasıl ilgisiz alakasız bırakıyor anlamak mümkün değil tam bir salak
- evet dediğin gibi salak öküz ne dersen de
- peki yenge napabiliriz benden istediğin nedir
- o kadar çok düşündümki bunu acaba olurmu nasıl karşılarsın ne dersin diye her şeyi göze aldım artık düşünmek istemiyorum.
Biraz duraksadı hemen atıldım
- Hadi ama bekliyorum
- Bunu Söylemek çok basit değil az müsaade et bana
- Evet yenge sıkılma hadi rahatla biraz ne olursa olsun ne dersen de kesinlikle ters tepki vermem
- Yengeni sikmek istermisin
Sanki havalarda uçuyordum dile kolay tam onbeş senedir bu anı bu soruyu bekliyordum kulaklarımda yankılanıyordu sanki “ Yengeni sikmek istiyormusun “ nerden bilsindiki yengem kendisine aşık olduğumu hep bu soruyu beklediğimi sabırla aşkla şevkle. Biraz duraksadım tabi kendimi ağırdan satmak istiyordum. Yengem duraksamamı görünce tedirgin olmaya başladı başladı kekelemeye ben gayet ciddi takılıyordum.Hemen yerimden kalktım ve yapıştım dudaklarına uzun uzun öptüm ve geri çekilip gözlerine baktım
- Sanırım bu istediğin cevaptı
- Ah evet deyip dudaklarıma yapıştı
Şok olmuş halen etkisini üzerinden atamamıştı anlaşılan geri çekilip çekilp gözlerime bakıyordu belkide zor olacağını tahmin ediyordu biranda kabul edince ondan şok oldu galiba diye düşündüm
- Yenge biliyormusun ben zaten bunu demeni hep bekliyordum zaten 13 yaşımdan beri sana aşığım hani hatırlıyormusun bilmem o gün oğlunla misket oynarken sana değmiştim ta o zamandan beri sana karşı her şeyim değişti kendimi alamıyordum senden resmen aşık olmuştum sana hatta kirli sepetinden az külotunu alıp kendimi tatmin etmedim bunca sene farkettinmi bilmiyorum
- Yok hayır hiç fark etmedim
- Hatta bu balkona serdiğin külotlarından alıp tuvaletlerde az boşalmadım tam amına gelen kısmına boşaldıktan sonra birgüzel yayıyordum spermlerimi sonra bunun senin amına değeceğini düşünüp öyle ereksiyon oluyordumki anlatamam
- Haa tamam tamam bende her külotumu giyerken bakıyorum amıma gelen kısmında hafif sertlik var sanki tatlı biryere dökülür sonra kuruyunca sertlik olur ya aynen öyle ama anlam veremiyordum hiç belkide amımdan akan suları tam temizlemedi heralde makine diye düşünürdüm hep nerden bileyim senin döllerin yapıyor bunu demekki taa o zamanlarda döllerin amıma değmiş bi tanışıklıkları var yani özellikle kırmızı bir külotum varya onda çok oluyordu bu o külotumu çokmu seviyordun
- Ya hiç sorma o külotunla neler yapmadımki az dölümü bulaştırmadım ona hatta birkeresinde onu alıp giydim 2, 3 gün kadar onu içimdeyken senin yanına geldim içimdeyken sana bakmak o kadar deli ediyorduki beni sana tecavüz etmeyi bile aklımdan geçirdim çok ereksiyon olmuştum o an gözüm hiçbirşeyi görmüyordu kendime zor engel oluyordum dayandım ama ne düşündüm biliyormusun o an yengem şu an külotunun içimde olduğunu amının değdiği yerlere yarağımın öpüp yaladığını bilse napar acaba bunu düşünmek işte o an nasıl oldum bilemesin sonra biraz geçtikten sonra boşalmıştım o zaman yanımdaydın sende ama başka bişeyle meşguldün görmedin beni öyle bir boşaldımki nerdeyse dışarı fırlıycak spermlerim bi on dakika sonra orgazmın tadını çıkardıktan sonra yarağımda indi tabi hemen dışarı attım kendimi doğru tuvalete pantolunumu indirip baktım hertarafım sperm olmuş tabi külotunun ön tarafında döl olmayan yer kalmamış sonra eve gelip külotunu sac kurutma makinası ile kuruttum o gün yerine koymalıydım külotunu yokluğunu fark etmemen lazımdı geri size gelip uygun zamanda odana girip temiz çamaşırlarını koyduğun çekmeceye özenle koydum sonra çıkıp hayallere daldım yine tabi yarın veya öbürsü gün o külotu giyecektin içine sperlerimin kokusu amını sarıcaktı en öenmlisi spermlerim her daim amında olacaktı bunu hayal etmek kaç posta attırır insana biliyormusun yenge
- seni yaramaz seni ben napıyim sana şimdi
- Daha ne yapacaksın yenge bana onbeş senedir hasretlik çektiriyorsun bu nasıl bişey tahmin bile edemesin sana aşığım ama dokunamıyorum o sıcacık yuvana giremiyorum insanın aşık olduğu kadına bunları yapamaması kadar acı bişey olabilirmi nolurdu daha önce bunu istesen benden
- Ama yine senin suçun bundan 9 sene önceyi hatırla çağırmıştım seni ama geç geldin o zaman hemen gelmiş olsan 9 sene önde olmuş olacaktık şimdi hangi konumda olurduk kimbilir
- Evet ya aptal kafam işte çok duvarlara vurdum kafamı o gün biliyormusun yengecim. Peki bu vakte kadar niye bekledin eziyet etmek içinmi burnu sürtülsün biraz mı dedin yoksa
- Yok canım ne münasebet o gün o kadar azmıştımki anlatamam bi şekilde bir yarağın içime germesi lazımdı. Hem onca sene bunu senden istemek için hep müsait vakit kolladım ama olmadı tek evde kalamadım amcan olmasa çocuklar çocuklar olmasa amcan vardı evde hep.
- Neyse artık yapacak bişey yok zamanı geri getiremeyiz değilmi bundan sonrasına bakalım nasılsa bu 15 senenin acısını çıkarırız değimli Fatmacığım önümüzde koskoca 5 gün var 5 gün 24 saat benimsin sana o kadar hasretimki ancak keser
- Evet Serkan bana kadın olduğumu hissettir amcan yapamadı bunu sen yap nolur bulutların üzerinde uçur senelerdir yanıyorum baksana amım yanmaktan kavruldu nerdeyse
Elimi tutup Eteğini kaldırdı çok heyecanlanmıştım külotunu indirmeden soktu içine elimi
- Baksana nasıl yanıyor cayır cayır napaydım ha kadınlığımı yaşamak benimde hakkım değilmi nolur yaşat bunu bana sadece sana güveniyorum Serkan
Elim nerdeyse yanacaktı o ne ateş öyle bir yanıyorduki amı anlatamam. Elimi çekip gözlerinin içine baktım bir müddet ve çömeldim doyasıya koklamak istiyordum yengemi halen ayakta naptığımı anlamaya çalışıyordu hemen başımı amının hizasına gelen yerine eteğinin üstünden gömdüm uzun uzun içime çektim kokusunu bu kokusu içi dağları bile yıkardım ne güzel kokuyordu amının kokusunu alabiliyordum çok rahat
- Ah be yengecim niye bekledin bunca sene daha önce niye açılmadınki bana onca seneyi heba ettin kadınlığını yaşamak varken ben öyle sikicemki Fatmacım seni kadın olduğuna kadınlığını yaşadığına hiç bu kadar doyamayacaksın. Bundan önce yaşamamışım işte hayat bu diyceksin kendini yeni doğmuş gibi hissedeceksin belkide bana yalvaracaksın 24 saat sik diye dile kolay 15 senenin birikmişliği var üzerimde 15 senedir hayalimdesin hep çok değişik fantezilerim var onun için hiç korkun olmasın bunu daha önce niye istemedim senden diye kafanı belkide duvarlara vuracaksın
- Hadi bakalım görücez marifetlerini
- Yengecim
- Söyle
- Bana aşkım erkeğim yada ne bileyim kocacım demiyorsun hiç
- Dur bakalım daha karın olmadım onun için şunun ( Yarağımı tuttu pantolonun üstünden kendi amını işaret ederek ) bu yuvaya girmesi lazım ondan sonra duruma göre kocacım veya erkeğim veya diğer şeyleri iste benden ilk önce ( yarağım halen elinde ) bunun tadını almam lazım
- Tamam ama ondan sonra bende karıcım aşkım derim ama
- Duruma göre dedim ya kadınlığımı hissettir istediğini de hadi o zaman vakit kaybetmeyelim bir saniye bile kaybetmek istemiyorum yanıyoruuuuuummmmmm serkaaaaaannnnnnn söndür ateşimi
Bunu der demez hemen kucağıma aldım
- Nereye geçiyoruz
- Dur napıyorsun dedi böyle
- Napması varmı bir koca karısını hep kucağında taşır şimdi şöyle düşün yengecim yeni evlenmişiz ve ben giriş kapısında aynı şimdi olduğu gibi kucağıma aldım seni gerdek odamıza götürüyorum nasıl dedim
- İşte şimdi ilk 10 puanı aldın bravo sana boş değilmişsin oysa amcan bunu bile yapmadı
- Bırak şimdi amcamı onu unut artık öyle biri yok erkeğin ben olucam artık
- Tamam hayatım hadi yatak odamıza götür beni yeni gelin olmuş kız gibiyim gerdek gecemi doyasıya yaşamak istiyorum
- Baksen nasılda alışmaya başladın hayatım filan
- Tabiî ki ne dedim sana her şey sırayla ilk puanı alınca hak ettin bunu hayatım
Böyle der demez kucağımda yapıştım dudaklarına dilini emiyordum artık ve ağır ağır gerdek odamıza o aşk kokan fatmamla benim aşk yuvamıza girdim yatağın üzerine özenle koydum geçtim karşısına bana bakıyordu uzun uzun bende baktım gözlerine uzun uzun sen bişey yapma kendini bana bırak dedim seni ben soyucam aşkım. Hiç konuşmadı gözleriyle onayladı sadece. Hemen üzerine geçip dolgun dudaklarından öpmeye başladım çok tatlıydı dilini ağzıma sundu öyle somuruyordumki dilini ağzımda bi yirmi dakika kadar bu şekilde ağız tadımızı iyice sindirdik özellikle uzatmak istiyordum heryerini vücudunun her noktasını istisnasız yalamak istiyordum ballandıra ballandıra uzun uzun nasılsa senelerin hasreti vardı içinde dile kolay tam 15 sene bu vücudun altımda olmasını hayal etmişim şimdi hemen bırakırmıyım zaten o gün 7 saat aralıksız seviştik vaktimiz boldu hem ayrıca beş gün benimdi yengem neyse hemen dönüyorum dudaklardan sonra yüzünü yalamaya başladım kulaklarını boynunu uzun uzun sonra üzerinde gömlek vardı ilk düğme derken son düğmeyide açtım inanamıyorum o ne öyle göğüsler nasılda fırladı dışarı hemen sudyeni çıkardım ilk önce meme başlarına öpücük kondurdum sonra sıkıyordum o kadar yumuşakki ahhhh ahhhhh deli gibi yalamaya başladım göğüslerini en az yarım saat sonra aşağıya indim göbeğine küçük küçük dil darbeleri ile vurmaya başladım o narin göbeği göğüs bölgesinde yalamadık yerini bırakmayasıya kadar yaladım uzun uzun ordan direk aşağıya biricik al al dudaklı sıcacık yuvama geçmedim onu en sona bırakıyorum tabiî ki ters çevirdim başladım boynundan yalamaya saatlerce belkide sırtını kollarını koltuk altını yalamadığım birtek noktası kalmadı parmaklarını ağzıma alıp tek tek emdim sıra aşağıdaydı yengemi görmeliydiniz nasıl inliyor nasıl inliyor oda yıkılacak nerdeyse aşağı inince ilk eteğini çıkardım o çok hayranı olduğum kırmızı külotu karşımdaydı devamlı içine boşaldığım külotu ama şimdi tek fark vardı o külotun içi doluydu artık külota değil sıcacık bal tatlısı amına bırakacaktım spermlerimi külotu indirdim azıcık aşağıya göt yanaklarını iki yana ayırıp eğildim burnumu iyce dayadım uzun uzun kokladım öyle güzel koku olamaz miski amber sanki hemen dilim çalışmaya başladı ilk dil darbesiyle yengem irkildi ve döndü bana
- Napıyorsun
- Napıcam gül kokulu götünü yalıyorum
- Çok enteresan hakikaten sen çok farklıymışsın gerçekten bana aşıksın bunu iyice kanaat getirdim çünkü gerçekten aşık olmayan bunu yapamaz iğrenir insan tabi ben bunlara alışık olmayınca afalladım biran amcandan böyle bişeyi görmeyince gelir hayvan gibi girip çıkar işini görüp döner kıçını yatar benimde isteklerim mi var ben de zevk aldımmı hiç oralı bile olmaz bırak bu şekilde yalamayı doğru dürüst vücudumu veya memelerimi bile öpmedi
- Dur daha bu neki yeni başladık gör bak seni nasıl bulutların üstünde uçurucam inanki şu an çişin gelmiş olsa hemen altına yatar açarım ağzımı işemeni söyler zevkle içerim sidiğini hem ben sana dememişmiydim amcamı unut yok öyle biri diye
- Vay be demek sidiğimi bile içersin tamam aşkım devam et sen
- Bak bak açılıyorsun iyice
- Tabiî ki en büyük puanı kaptın sevgilim
Ben tekrar yumuldum götüne deliği güzelce uzun uzun yaladıktan sonra kalçalarına gelmişti sıra öyle sıktımki sanki elim pamuğa değmiş gibiydi başladım yalamaya yalaya yalaya bacaklarına bacaklarından ayaklarına kadar indim ayağının altını yalıyordum yengemin inlemeleri odayı yıktı yıkacak ayak parmaklarını aldım sırayla ağzıma yaladım yaladım yaladım doyamıyordum yalamaya ters çevirdim ayaklarından başlayarak dizlerine sonra yukarı doğru bacakları derken en önemli bölüme uğruna 15 sene beklediğim bal kaymaklı bölümüne geldi özellikle en sona bırakmıştım çünkü 15 senenin acısını saatlerce yalayarak çıkarmak istiyordum baktım kırmızı külotunun önü ıslanmıştı anlaşılan yengeme baya bir zevk verdirmiştim hemen başımı yaklaştırdım burnumu dayadım kokladım sanki başım dönüyordu sarhoş etmişti bu koku beni 10 dakika kadar derin derin kokladım ve külotunun üzerinden bir öpücük kondurdum sonra geri çekilip külotunu çıkarmak için yanlarından tuttum çok heyecanlıydım daha amını görmemiştim bile 15 senedir beklediğim o an şu andı sanki bir hoş olmuştum birazdan hep hayallerimi süsleyen o güzelim amıyla karşılaşacaktım yengeme baktım kendinden geçmiş vaziyette inliyordu ağır ağır indirmeye başladım külotunu gördüğüm manzara karşısında o kadar etkilenmiştimki ağzım açık kaldı resmen ağlıycaktım nerdeyse sevincimden o aşık olduğum am bütün haşmetiyle karşımdaydı supsulu am suyu am dudaklarından kenarlara sızmış ayrı bir güzellik katmıştı bakakalmıştım yengem biraz kendine gelmiş hareketsiz kaldığımı sezince gözlerini açmış benim hareketsiz bir şekilde amına baktığımı görünce
- Ne o bakakaldın ilk defamı am görüyorsun
- İlk defa değil ama dile kolay be yenge tam 15 sene bu amı hayal ettim nasıl gireceğimi nasıl öpüp okşayacağımı onun için anı ölümsüzleştirmek istedim bırakta tadını çıkarayım biliyormusun sen ayrı ama şu an amına daha bir farklı aşık oldum baksana nasıl çağlıyor sulu sulu gel suyumu iç diyor resmen bu am birazdan benim olacak değilmi yenge halen daha inanamıyorum
- Tabiî ki senin olacak aşkım hadi atık ver şu garibin istediği mamayı baksana nasılda aktı yiyeceği mamayı sezince
- Dur daha acele etme vaktimiz var iyice kıvama getiricem ben onu şimdi asıl şimdi gör
- Daha ne yapacaksın zevkten öldürecekmisin beni sevgilim ya
- Amcamın sana bu vakte kadar yapmadığı şeyi
Yengem merakla bekliyordu tekrar uzandı yatağa gözlerini yumdu olacakları bekliyordu anlaşılan hafif gülümsemeli. Kırmızı külotu halen dizlerine kadar inik vaziyette idi tuttum tamamen çıkarım burnuma götürdüm bir nefeste külotundan aldım ve cebime koydum hemen bacaklarını tutup iki yana ayırdım ahhhhh ahhhhhh ne am ya başım dönüyor baktıkça burnumu yaklaştırdım ilk çok derin bir nefes aldım sonra tekrar sonra birdaha alıp veriyordum senelerin hasreti işte buram buram hasret kokuyordu sonra bir öpücük kondurdum çok ateşli yengem titredi sanki anlaşılan amdan çok hassastı biliyorumki amcam amını bile yalamamıştı böyle bir am yalanmazmıydı tam bir salaktı amcam diycek bişey bulamıyorum neyse devam ediyorum ateşli öpücükten sonra başladım yalamaya deliler gibi yalıyordum zaten am suyu am dudaklarına iyice bulaşmıştı yaladıkça daha da çok gelmeye başladı sanki kaynak suyu gibi habire akıyordu içinden öyle emiyordumki amını kimse ayırmazdı beni amcığımdan o am suları ağzıma gelince tadını alınca dedimki işte buuuuuuuuu diye bağırdım hayat suyu baldan bile tatlıydı habire yalıyordum delicesine am dudaklarını ayırıp dilimi daha dibe doğru itiyordum hele o klitorisi emmeye başlayınca yengem heptem koyuverdi kendini nasıl bağırıyor sanki ağlıyordu titremeleri hakeza orgazm üstüne orgazm banada o bal tatlısı am suyunu içmek öyle zevk veriyorduki kana kana içiyordum bu suya hasrettim 15 senedir napabilirimki yengem artık çığırından çıkmış gibiydi soluk alıp vermeleri inlemeleri o kadar şiddetliydiki bağırıyodu
- Hadiiiiiiiiiiiiiiiii serkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sok artık şunuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu söndür ateşimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yanıyorum Serkan nolur sok artık dayanamıyorummmmmmmmmmmm
Hemen geri çekildim tam istediğim kıvama gelmişti geri çekilir çekilmez bacaklarını sonuna kadar açtı kapısı tamamen açıktı sıcacık amı tüm haşmetiyle karşımdaydı 15 senedir bu am için yapmadığım şey kalmamıştı ama nihayetbenim olacaktı bir nefes kadar yakındı artık bana geride bıraktığım seneleri düşündümde ne kadar çok uzundu 15 sene bu am için yanıp tutuştum ama biraz sonra benim olacaktı nihayet yengem bacakları sonuna kadar açık gözleri yumuk inlemeler içinde bekliyordu amının sahibini biraz sonra külotlarından tadını altığı sarıp sarmaladığı yarağım o amla hasret olduğu amcıkla birleşecek sıcacık yuvanın dibine kadar girip hasretini giderecekti artık onun için bekleme bitmişti şimdi vuslat zamadıydı bizde yengemle senelerdir birbiri için yanıp tutuşan iki aşıkı birleştirecektik yerinde duramıyordu benimki ama aşkıda hazırdı bütün görkemiyle açmış dudaklarını ıslak ıslak hani nerde sahibim kavuşturun bizi nolur diye yalvarıyordu sanki daha benimki içerde aşkını görmemişti senelerdir hasret olduğu yuvasını görmemişti henüz geri çekilip pantolunumu çıkardım sıra külotumdaydı açıp şöyle bir baktım benim oğlanı şaha kalkmış at gibiydi bakıyordu bana hüzünlü hüzünlü oda nolur kavuşturun bizi der gibiydi hemen indirdim aşkını karşısında görünce daha da bir şahlandı görmeliydiniz yengem bir ara gözlerini açıp benim oğlanı görünce gözleri açıldı faltaşı gibi ilk defa görüyordu
- Bu ne Serkan nasıl büyüttün bunu tam istediğim gibi amcığımın bayram günü bugün amcanınki bile bunun yarısı değil hemen istiyorum hadi artık bekletme ( amnı göstererek ) şu garibi hasreti ateşi buram buram olmuş tütüyor kaç senedir bu günü bekliyor ben bile hatırlamıyorum artık en son ne zaman yarağın girdiğini hadi artık bekletme bu ateşli yuvayı
Bacakları zaten sonuna kadar açıktı hemen karşısına geçtim ve şöyle bir baktım yengem yatmış gözleri yumuk iniltiler içerisinde bekliyordu amına baktım am dudakları açılmış sonuna kadar benim oğlan iyice şahlanmış senelerdir ulaşmaya çalıştığı sıcacık yuvasına girmek istiyordu artık
- Yenge hazırmısın biraz sonra karım olacaksın kadınım olacaksın bu oğlan bu yuvaya girdimi artık karımsın hazırmısın buna
- Hadi aslanım durduğun her saniye acı veriyor bana her şeyim senin bak kapımı açtım sonuna kadar sana kavuşturalım artık şu sevenleri baksana nasıl feryat ediyorlar
Böyle der demez benim oğlanı koydum iki dudağının arasına yengeme bir titreme girdi bir an ilk öpcüğünü atmıştı benim oğlan ya aşkı nasıl karşılık veriyordu bütün kapılarını açmış vaziyette yavaş yavaş sokmaya başladım yarısına gelmişti yengem bağırıyordu hadiiiiiiiiiii hepsini istiyorum kökle ani hareketle köküne kadar sokmuştum aramızdan ışık sızmıyordu yengem çokkkkkkk derinden bir ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh çekti işte hayat bu deyip bacaklarını birleştirdi üstümde geri çekilemeyecek şekilde ben yengeme baktım gözleri yumuk hıçkırıyordu sanki biraz sonra gözlerini açıp
- Bırak tadını çıkarayım çıkma hiç bu yuvadan biraz dur alışsın nede olsa uzun zaman oldu bunu yemeyeli
Hemen dudaklarıma yapışıp bi beş dakika ara vermeden dilimi ağzına almış amiyor somuruyordu dudaklarımı
- Artık karınım senin bütün her şeyin senin ne var ne yok istisnasız cariyen kölen kadının aşkın her şeyinim emrine amadeyim beyzadem sen ne dersen o bundan sonra bırakma karını karın ölür senin için her şeyim feda sana bu am senin artık istediğin gibi sikeceksin başka hiç kimse giremeyecek bu ama bu yuvayı ancak senin oğlan doyurur senden başka yarak görmeyecek bu am sadece ve sadece senin heleli hoş olsun ye amımı serkanım sevgilim kocam beyim efendim amımın tek sahibi keşke ilk ve tek sahibi diyebilseydim keşke kızlığımı sana verseydim benim ilk ve tek kocam olsaydın ama nerden bileydim bu kadar olacağını beni hayata döndürdün senden önce yaşadığımı zannetmişim meğerse asıl şimdi doğdum ilk olmasada artık tek kocamsın amcan bile artık bana el süremez benim kocam erkeğim sensin
Bunları duyunca iyice tahrik olmuştum neler duyuyordum halen inanamıyordum ağzından inci gibi dökülüyordu hepsi hemen dudaklarıan yumulup ateşli ateşli öpüştük bir müddet sonra geri çekilip bacaklarını açtı
- Hadi erkeğim beline kuvvet başla artık söndür karının ateşini senelerdir yanıp kavruldu bu am hadi hızlı bir şekilde
İnanırmısınız amı o kadar ateşliydiki yarağım yanıyordu resmen 10 dakika o vaziyette durduk benim yarak kül oldu nerdeyse çıkarıp baktım kıpkırmızı olmuştu başladım köklemeye sanki motora bağlamış gibi hızlı hızlı girip çıkıyordum yuvama yengemi görmeliydiniz kendinden geçmiş deli gibi inliyordu yarım saat kadar girdim çıktım artık doruğa ulaşmak üzereydim eğilp yengemin kulağına geliyorum dedim yengem hemen bacaklarını yine birleştirdi şaşırmıştım bu tehlikeli olabilirdi
- Aşkım napıyorsun hamile kalabilirsin
- Boşalt bütün suyunu amıma hasretim buna çünkü ne olursa olsun hiçbirşey gözümde değil hadi suyunla söndür ateşimi bunu çok istiyorum serkanıııımmmmmm kırma eşini
- Peki aşkım peki fatmam peki karıcım hayatım sevgilim bitanem sen nasıl istersen bende hep bunu istiyordum aşkım bana dünyaları bahşettin ama aynı anda boşalıcaz tamamı
- Tamam aşkım
Biraz daha devam ettim yengem geliyoruummmmm diye bağırdı bende hızlıca kökledim sonuna kadar sıkı sıkı sarıldım yengeme aramızdan hava bile geçmiyordu biraz sonra yengem titreyerek sanki ağlıyormuş gibi sesler çıkararak orgazma ulaştı hemen orgazmdan sonra ben patlamaya başladım döllerim tüm hızıyla çıkıyordu yarağımdan sıcacık alev gibi amın içinde ben bu vakte kadar böyle bir boşalma yaşamadım inanın tamamen bittiğimde yığıldım kaldım yengemin üzerine oda sıkıca sarıldı bana 15-20 dakika öylece yattık yengem bacaklarını açıp kollarını iki yana attı halen nefes alıp vermesi normale dönmemişti hemen dudaklarına yumuldum ateşli ateşli öpüşüyorduk yarağım halen içinde bir müddet devam ettikten sonra ben geri çekilip ağır ağır çıkardım yarağımı bir baktım amının altı göl olmuştu nerdeyse amından akan dölle karışık am suyunu görmeliydiniz öyle bir kıvam almışki gözlerini halen açmamıştı sık sık derin nefes alıyordu hemen yanına uzandım kulağına yaklaşıp fısıldadım
- Nasıldı ateşini söndürebildimmi
Gözlerini açıp bana öyle bir bakışı vardıki anlatamam minnettar kalmışlığı her halinden belli oluyordu
- Bu kadar olmaz zannediyordum resmen zevk almaktan ağladım öldürdün beni zevkten beni hiç bırakma kocacım beni hiç yaraksız bırakma inanki ölürüm biran bıraksan hayat suyunu verdin bana ne zaman istersen seninim