Sıcacık Hikayeler 02



Sıcacık Hikayeler 02
+ VIDEO : hmm
slm benim biraz farklı bir hikaye bir oyun sitesinde tanımmış olduğum çok güzel ve seksi bir hanım vardı denk geldiğimizde oynar telefonlaşır msn de görüşüyorduk

onu çok istememe rahmen ona açılmamış bir gün bana istanbula gideceğini söyledi bende ne zaman dedim

bana yakında dedi bende eğer fazla kalırsan on gün sonra benimde işelerim icabi istanbula gelebileceğimi söyledim eğer uygun görürsen seni tanımak isterim dedim

olur dedi

tam zamanı geldiğinde ben yanlız değiildim

işlerim yoğundu ne yapacağımı bilmiyuordum ama görmeyi çok istşyordum bir bahane bulup arkadaşlardan ayrıldım telefon açtım nerdesin dedim cevap verdi buluşalım mı dedim tabi

nereye geleğim levent dedi

bilmiyordum

ama sonuçta gittim

zor bela karşımda ama gidip biribirimizi görebildik

ama aramızda cadde vardı arabalar kavuşmamıza izin vermiyordu zorda olsa yolu kestim karşıya geçtim selamlaştık yanağından öptüm hal hatır sorup nereye gidelim dedim

bakalım dedi

aramızda aşk hiç geçmemiş ama sanki yıllardır ona aşıktım

kol kula geçtik

yürümeye başladık tabi arada benim vücudum titremeye başladı elimi beline dolyıp yürümeye devam ettik öylesine yapıştık ki sonra bir an gözgöze baktık dayanamadım tam o sırada alnına bir öpücük kondurdum hoşuna gitmişti oda beni çok arzuluyordu halinden belliiydi bir kaafeye gittik oturduk dayanamıyordum dudaklarından öpüp kalçalarını okşuyordum en sonunda garsun geldi lütfen burda aile var dedi

bir şey demedik

ordaki masayı değiştik sadece biraz bekledik ordan ayrıldık sarmaş dolaştık arrtık dayanılmaz haldeydik nereye gideceğimizi bilmiyorduk ikimizde yabancıydık nereye gideceğimizi bilmiyorduk saatler gecenn on ikisi ne yaklaşıyordu otobüs durağında en az bir saat öpüştük herkes bize bakıyordu hiç umurumuzda değildi biz sadece keyfimize ve akıp giden zamanla yarışıyorduk o kalçalarını benim sikime sürtüp dururken ben dudaklarını öpüyor göğüslerini okşuyordum ama bir şey yapmadan yani amının içine girmeden ayrılmak zorunda kalmıştık ben arkadaşlara o ise halasına gitmek zorundaydı benm uçağımsa sabah beşte kalkıyordu mecburdum gitmeye ama dayanılmaz bir işkenceye dönmüşmtü ikimiz içinde yapmadan ayrılmak bu kez gitmeden önce haberleştik bir yer ayarladım günlük kiralık dairelerden üç gün için yer ayarladım tam bana geldiğinde yağmur öylesine yağıyordu ki taksiden indiğinde eve gidene kadar kilotumuza kadar ıslanmıştık ama hiç oralı değildik yemek yer yemez çırılçıplaktık dayanılmaz bir hal almıştı sevişmemiz buluşmuştuk şelale olan arzularımıza artık dayanamıyorduk evden çıkmıyor bütün vücudunu yalıyordum kocaman memelerini ağzıma almak istiyordum ama çok büyük oldukları için anca ağzıma gireniyle yetiniyordum o benim sonra ters düz olmuştuk o benim yarağa asılmış dondurma gibi yalayıp hepsini ağzına almaya çalışıyordu bende amının içine dilimi sokup çıkarıyordum ikimiz birbirimizi dilimizle boşaltmış sonra tekrar sevişiyorduk menü her yerimize bulaşmıştı ama biz hiç oralı bile değildik artık amına girme vaktiydi üstüme çıkıp bir çırpıda yarağımı amına sokmuştu üzerinde vahşi bir panter gibi gidip geliyordu sanki ikimizde hiç yapmamış gibi yıllarıdr bu anı bekliyor gibiydik günler böyle akıp gidiyordu sadece yemek için dışarıya çıkıyrduk ve bir gün bir kaç saatliğine dışarda gezmiştik günlerimiz evde ve çırılçıplak geçmişti dönüş gelmişti hiç ayrıolmak istemiyorduk ama ikimizde evliydik ve iki uzak şehirde yaşıyorduk gitmeliydik tekrar buluşmak üzere ayrıldık