Hikaye 33

merhaba ben seren bunda 2 sene once oda arkadaşım sevdayla bir evde yaşıyordum hiçaklıma gelmezdi aynı cinsten birisiyle yatacam ikimizde okuyorduk evde çok rahttık sürekli onun vucudunu görürdüm ve beni tahrik ediyordu günlerden bir gün sevda banyo ediyor ve onu seyretmeye başladım ama o bunun hiç farkın bile değildi onun göğüslerine amına baktıkça sevke geliyordum bir kaç dakika sonra boşaldım bir kaç gün sonra okul çıkışı eve geldik akşam oldu ve sohbe edyorduk söz sex ten açıldı ve bana sordu hiç bir kızla yattın mı ben dedimki hiç olur dedim ama oda bana dediki banyodayken beni seyrediyorsun de di ve bir anda yüzüm kızardı geldi yanıma saçlarımı okşadı ve dediki bende senin vucudunu beğeniyorum de di ve o başladı bir anda karşıma geçti çırılcıplak soyundu ğöğsümüe lliyordu ve bir anda bende ısınmaya başladım bende soyundum ikimizde çırılçıplaktık ve sonra yatak odasına gitik seviştik deliler gibi amımı yalamaya başladı ve çıldıryordum ve göğüslerini yalamaya başladım ve sonra boşaldım sevdanı amını yalamaya başladım suyu azıma boşaldı arkasına geçip götünü yalamaya başladım o akşam oyle biti sabah oldu ve konuştuk dün olanlar için ve günlerce beraber olduk erkemi asla