Sıcacık Hikayeler 7


mrb ben izmirden cihan..size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum..
üniversiteyi bursada okurken evinde kiracıs ıolduğuımuz aynur hanım eşinden yeni boşanmıs 35 yasında sarısın tas gibi denilecek bir bayandı..
Eve arkadasımla birlikte tasındığımızdan beri aklmızdan cıkmıyordu her gece hayallerimizi süslüyordu..
bir aksam evde yalnız basıma oturuken evin kapısı çaldı ve müsaitsem girebilirmiyim dedi
bende tabiki dedim..
biraz sohebt ettikten sonra konuyu tahmin etiğim seye getirerek benden cok hoslandığını ve istersem birlikte olabileceğimizi söyledi bende dünden razı olduğumu belirterek onu soymaya basladım..yatak odasına gidene kadar cırılcıplak kalmıstı..
deliler gibi sevişiyorduk …
o gece sabaha kadar beş kere beni boşalttı denemediğimiz pozisyon kalmamıstı..bende onu zevkin doruklarınıa sınırsızca ulastırmıstım..
o günden sonra haftada 2kere bize gelir bazende ben giderdim
gerçekten cok güzel saatler yasamıstık