Hikaye 36

selam ben istanbuldan ahmet ben 21 yaşındayım 20 cm boyunda sikim war neyse ben hikayemi anlatayım birgün ablam dediki benim bi arkaddaş war onun pc bozulmuş ona format atmaya gitelim dedi bende olur dedim gittik ewlerine kız benle aynı boyda sutun bacaklı ve daracık bir etek giymiş üzerinde askılı wardı göğüslerini görünce deliye döndüm vede evde ablam ben ve ovardı neyse ben format atarken pc ye cd bozuk çıktı ablama dedim bizim ewden format cd sini alıp gelsene dedim ablamda olur dedi siz bekleyin ben alıp gelicem dedi bide çarşıda biraz işim war dedi bende ablam gittikten sonra banyoya girdim klozete oturdum ablamın arkadaşını hayal edip 31 çekiyordumki oda ne okuldan gelince kilotlu çorabını ve kilodunu banyoya atmış bende hemen aldım onları kokladım çığnedim we otuzbir çekip üzerine boşaldım ondan sonra ben çılgına dönmüştüm hemen banyodan çıktım pc ye oturdum kız olurmu benim pc dedi bende olur ama wermen gerek dedim oda ne demek istiyosun sen dedi bende ona amından tattırısan bütün senin pc yi 10 numara yaparım dedim oda nediyosun falan diye kızdı bana ondan sonra ben dedimki ana kartın cd si gerekiyo oda bana kızdığından söylenene söylene arıyodu tam televizyonun altındaki çekmeceye bakarken domaldı eteğinin altından tangası gözüküyordu ben artık kendimi kaybettim hemen arkasına yapıştım napıyosun sen diye bağırdı seni sikicem dedim kız bir iki kere tepindi bırak beni dedi ondan sonra ben bırakmadığım için tepinmeyi bıraktı ve yüzüme doğru bakarak sik beni dedi bakiremisin dedim ewt dedi bende hemen onun eteğini indirdim koltuğa oturdum geldi benim 20 cm lik yarran üzerine oturdu önce götten sikiyordum kıza ilk defa girdiğinden çok acıyor diye bağırdı ondan sonra olıştı aaaahhhh diye beğrıp sik beni sonrada amımı sik dedi kız kucağımda zıplıyordu ve sonuda götüne boşaldım ama böyle fırsatı bırakırmıyım hemen yatırdım koltuğa amını yalamaya başladım kız zevkten inliyordu sonra daracık amına sokmaya başladım çoook acıyo yawaş nolur az yavaş ol dedi ben daha çok hızlandım kızlığını patlattım kan geliyordu ve bbenden önce boşldı we ben arkasından boşaldım tam amının içine ondan sonra kız duşa girdi sen girmiycenmi dedi bende ewde duş alırım dedim tmm dedi duş aldı çıktıktan sonra bana dediki bi daha yaparmıyız bende tabi dedim üstünü giyinirken odaya girdim arkadan sarıldım memelerini sıktım ve seni sikmek çok hoşuma gidiyo dedim kız üstünü giyindi hiç birşey olmamış gibi davrandık onun pc 10 numara yapmama rağmen tekrar sikişmek için pcyi 4 gün sonra yine bozdu ve sürekli pc yi bozuyo bizde sikişiyoz bu arada kız hamile…