Hikaye 8

slm hikaye severler ben mert kayseriden siwngar çiftlele ilişkide deneyimliyim çok mutlu ve güzel zamanlar yaşadım her zaman bundan 2 ay önce yazmış olduğum hikayemde acayib güzel çiftlerle tanıştım bu anlatacağım hikayede 1 ay önce gerçekleşti telde ve msn de tanıştığım bir çift vardı isimleri gerçek yazmıyorum güven açısından leyla ve murat kendiler daha öncelerden deneyimlilermiş swlngur olarak yani çift çifte ilişki yaşamışlar ama hem fantezi olarak hemde değişiklik dahada artmasını istiyorlardı kafalarından kurmuş oldukları çok değişik fantezileri vardı buluşma kararından sonra biz yer belirleyip buluştuk inanın leyla bir afet içim titredi onu ilk gördüğümde sanalda görüştük ama yüz yüze gelince çok farklı geldi bana neyse otele doğru yola çıktık oteli murat kendisi ayarlamıştı girişte filan sorun yaşamadık neyse odaya geçtik dedimki benim huyum gizlilik ve temizliktir herşeyden önce güzel bir duş alalım dedim kendileride buna çok sevindi neyse ben duşa girdim kendileride viski içmeye başlamışlardı ben çıktım duştan ama kabaran önüm her halükarda belli oluyordu leyla duşa girecekti odaya geldiğimde leyla önümü görünce güldü ve duşa kalktı sonra biz muratla viski içmeye başladık sohbete koyulduk sonrada leyla çıktı duştan murat girdi duşa leyla yanıma geldi bak senin yarrağın kalkmışsa benim amımda sulandı dedi ooooo dedim ben o suları içer yutarım leyla ziyan olmasın diyerek dudaklarından başladım yalamaya bana dediki sen yalamayı çok seviyormuşsun bak bende çok severim dedi göster kendini dedi ve leylanın amına öyle bir dil atmaya başladımki kudurdu resmen zevkinden kafamı sıka sıka boğacaktı beni sonra onun ağzına ben verdim bu sırada murat geldi ooo erken başlamışsınız dedi bakın duştayken aklıma birşey geldi dedi bizim tanıdımız bir çift daha var dedi bana onlarıda çağıralım daha iyi olmazmı dedi bana bende benim için sorun yok siz nasıl isterseniz dedim ve leylada çok sevindi murat siz devam edin ben ararım dedi biz leylayla kaldımız yerden devam ettik leyla seni mahvedecez sabaha kadar dedi bana o biraz zor dedim bende sonra leylayla 69 olduk o beni yaladı ben onun göt deliğine kadar yaladım leyla ben boşaldım dedi o zaman sıra bende diyerek amına kafasını yerleştirdim tek yitelemeyle soktum hepsini ohhhhhh dedi sen harikasın diyordu bana ben yiteledikçe ve en sonunda göt deliğine boşaldım ve bir sigara molası verdik muratta birazdan gelir onlar dedi sigaradan sonra içki içtik bu sırada beklediğimiz misafirler geldi onlarda çok iyi bir çift ama ben leyla daha bi güzel sonra onlarda bize eşlik ettiler ve tek tek duşa girdik bu sırada murat ben gelen misafirle ilk ben yatacam dedi bana bende zaten leylayı duşta bi daha sikecektim gelen misafirin isimleri şamil ve elifti isimleri leylayı ben duşta hem amından hem arkasından siktim duştan çıktımızda elifi murat ve şamil sikmeye başlamışlar bile leyla elife dediki bunlar sikmeyi bilmiyor mert bi siksin senide gör hele bi dedi neyse onlarda işi bitirdikten sonra dedimki elifle leylaya siz domalın ikinizde dedim bir elife soktum ama elifinki hakkatende dardı bir leylaya soktum sabaha kadar kaç defa boşaldığımı unuttum iliklerim kurudu ve sonrada 3 kez daha buluştum bu çiftlerle her seferinde leyla ve elifin dedikleri bizi adam gibi siken bir tek sendin dedi helal sana demişlerdi