Hikaye 21

mrb ben istanbuldan burak 18 yası ndaı m 1,82 boyunda 60 kilo kızların dedıgıne gore yakısıklı bı gencı m neyse konumuza gecelı m sevgılımle opusmustum ama hıc sex yapmamıstım tepkı vermesınden korkuyodum bı gun bunu ona solemeye karar verdım ve bu konuyu onla konustum ve sex yapmak

istedıgımı soledım dusunmem gerekıyo dedı bı kac gun dusundukten sonra kabul ettı ve uygun zamanın gelmesını bekledık sonunda bızım ew bosalmıstı bıgunlugune ve hemen kıza haber verdım gelıyorum dedı ve geldı kapı caldı kız gelmıstı cok sexiydi iceri aldım kapıyı kapattıgım gıbı duvara yapıstırdım dudaklarına atıldım öyle atesli opusuyoduk ki sanki yıllardır o gunu beklıyomusuz gıbı opusme esnasında pamuktan daha yumusak olan poposunu oksuyodum tabı oda benım 19lugu oksuyodu hemen egildi fermuarı mı actı sikimi cıkarıp elıne aldı bıraz oksadıktan sonra dondurma gıbı yalamaya basladı iice yalattıktan sonra ayaga kaldırdım tekrar dudaktan optum ustundekılerı cıkarıp bıraz goguslerını yaladıktan sonra etegını cıkardım külodunu cıkarıp amına yapıstırdım azımı amı taptazeydı yaladıkca yaladım zevkten kudurmustu orospu hadi erkegim sok hadi ne beklıyosun die inliyodu sırt ustu yatırdım bacaklarını omuzuma aldum sikimi tutup amının ucuna dayadım basta ucunu sokup cıkarıyodum arada bır kokluyodum her kokledı gımde bagırıyodu bu bana buyuk bı zevk verıyodu gıt gellere dewam edıyodum bı sure sonra ıkımı zde bosaldık ve aletıcıkardım ıcınden bıraz dınlendık bı sıgra yaktım ama hala istiyodum tekrar seviş meye basladık benım kını yıne yalamaya basladı ama ben bı an once baslamak ıstıyodum uzandım geldı ustune oturdu zıplamaya basladı daha sonra ustume uzanıp dudaklarıma yapıstı opusurken kalkıp oturuyodu bı sure bole dewam ettıkten sonra kalktım yuzustu yatırdım cıktım ustune arkadan soktum ustune uzandım arkadan sokuyodum yavas yavas boynunu operek acayıp zevk alı yodu ve tekrar bosaldık.. duş almaya gıttık suyun altında tekrar sewısmeye basladık benım sönmüş olan sikim yine demir gibi olmustu kıza köpek pozisyonu verdim gectım arkasına alttan sokmaya basladım bı postada orda koyduktan sonra duş aldık giyindik kızı ewı ne gonderdım ondan sonra bı daha hıc yapmadık ve sımdı ayrıyız..