Hikaye 23

ben 22, yaşında bir gencim komşunun güzel 18, yaşn daki kızı hep hayal ederdim ve ogün bizegeldi evdekiler gezmedelerdi annemin evde olup olmadını sordu yokdedim içeri girdedim tamam bir soluk lanıyım dedi su getirmemi söyledi suyu getirdim kavamda onusikmek vardı dedimkişöyle yanımayanaş onedemek dedi bende azdım dedim kaç mıya kalkdı söylediklerimi duyunca bendurdedi sarıldım dinlemedi sana zarar vermem dogru durusan dedim dinlemedi bagrıyordu ben onuyatırdım habaşksı haben dedim direniyordu sikimiçıkardım buarada bana vurdu bende bir tokat patladım ve üstüne çulandım soydum ve kız olup olmadını sordum kızdı ve götünü açtım biraz genişyi sanırım ilkdeyildi götüne girmedi benimki tükürdüm ve soktum girdi ama canıyanmıştı bagrıyordu bense iyicene sikiyordum çılık atıyordu ve sonunda götüne boşaldım kızlını bozacaktım ama yalvardı nolur kimsiyedemem kızlımı bozmadedi beni istedin zaman sik ama orama dokunma dedi tamam dedim ve bida siktim boşaldım götünün üstüne oturamıyordu benona bunukim siye söyleme birarada küçük kardeşini getir dedim tamam dedi küçük kardeşi ve onun hiyasin sonra anlatırım